Πριν από το τέλος του έτους, οι κάτοικοι της Σιγκαπούρης μπορούν να ελπίζουν ότι αυτά τα χωρίς οδηγό οχήματα θα τους πηγαίνουν στο σχολείο και την εργασία τους.

Τα οχήματα λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια και είναι σε θέση να ταξιδεύουν αυτόνομα σε μικρούς δρόμους, όπως αυτούς μέσα σε μια περιφραγμένη κοινότητα ή το σχολείο ή την πανεπιστημιούπολη.

Η 2getthere, η ολλανδική κατασκευάστρια των οχημάτων και ο φορέας μεταφορών της Σιγκαπούρης, SMRT ανακοίνωσαν την Τετάρτη την οικοδόμηση 24 επιβατικών αυτοκινήτων τα οποία θα κυκλοφορούν στους δρόμους από το τέλος του έτους. Έχουν δημιουργήσει μια νέα κοινοπραξία που ονομάζεται 2getthere Ασίας, που θα λειτουργεί και θα συντηρεί τα οχήματα στην πόλη-κράτος.

Τα αυτοκίνητα που αναμένεται να είναι σε θέση να δεχτούν έως και 8.000 επιβάτες ανά ώρα, προχωρούν σε μια ενιαία κατεύθυνση, δήλωσε η 2getthere.

Τα οχήματα μοιάζουν σαν να πρόκειται να είναι μεγαλύτερες εκδόσεις από αυτά που ήδη κυκλοφορούν στο επιχειρηματικό πάρκο του Abu Dhabi, Masdar City – που ανήκουν επίσης στην 2getthere και τη SMRT από το 2010. Τα φουτουριστικά, χωρίς βενζίνη αυτοκίνητα στο πάρκο είναι 10 και χωρούν από τέσσερις έως και έξι επιβάτες το καθένα.

Η 2getthere έχει επίσης δημιουργήσει ένα παρόμοιο σύστημα για το Επιχειρηματικό Πάρκο Rivium του Ρότερνταμ, το οποίο περιλαμβάνει έξι οχήματα που κινούνται και μπορούν να μεταφέρουν έως και 20 επιβάτες το καθένα. Η 2getthere λέει ότι 2.500 άνθρωποι χρησιμοποιούν τα οχήματα κάθε μέρα.

Η SMRT είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μέσων μαζικής μεταφοράς στη Σιγκαπούρη και λειτουργεί αρκετά από τα δίκτυα των λεωφορείων και των τρένων του μετρό της χώρας. Έχει επίσης υπερπόντιες επιχειρήσεις στο Χονγκ Κονγκ και τη Μέση Ανατολή.