Ξοδεύετε όλη την ώρα σας παίζοντας Pokemon Go; Φυσικά και το κάνετε – και τώρα μπορείτε να παίξετε για ένα καλό σκοπό.

Το app Charity Miles, το οποίο συγκεντρώνει χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς με την παρακολούθηση της σωματικής δραστηριότητας ενός χρήστη, ενθαρρύνει τους παίκτες του Pokemon Go να παίξουν το παιχνίδι, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή του. Η Charity Miles λέει η μεγάλη επιτυχία του παιχνιδιού θα μπορούσε να έχει ένα τεράστιο αντίκτυπο στις φιλανθρωπικές οργανώσεις που έχουν ανάγκη από δωρεές.

«Πήραμε ένα μεγάλο κύμα [μιλίων] στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και δεν μπορούσαμε πραγματικά να καταλάβουμε τι συνέβαινε», δήλωσε ο Gene Gurkoff, ιδρυτής της Charity Miles στο The Huffington Post. “Και τότε συνειδητοποίησα: Αυτό πρέπει να είναι από τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν το Pokemon Go”.

Να πώς αυτό λειτουργεί: η Charity Miles επιβραβεύει ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα της επιλογής σας με μικρά χρηματικά ποσά για κάθε μίλι φυσικής δραστηριότητας. Οι περιπατητές και δρομείς κερδίζουν 25 σεντς ανά μίλι, ενώ οι ποδηλάτες κερδίζουν 10 σεντ ανά μίλι. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ένα από τους σχεδόν 40 φιλανθρωπικούς εταίρους για να δωρίσουν τα μίλια τους σε αυτά, συμπεριλαμβανομένων των οργανώσεων όπως το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα, DoSomething.org, το Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση και το ASPCA.

Το Pokemon Go, το παιχνίδι που έχει δει τεράστια επιτυχία μέσα στην εβδομάδα από την κυκλοφορία του στις 6 Ιουλίου ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κινούνται στον πραγματικό κόσμο και να πιάνουν Pokémon μέσω επαυξημένης πραγματικότητας. Για να πιάσεις περισσότερα Pokémon, θα πρέπει να κινηθείς αρκετά – και γι ‘αυτό αυτή η ανεπίσημη συνεργασία λειτουργεί τόσο καλά.

Το ήμισυ του συνόλου των εσόδων πηγαίνουν στους οργανισμούς-εταίρους, ενώ το υπόλοιπο 50% χρησιμοποιείται για τη χρηματοδότηση των λειτουργικών δαπανών. Σύμφωνα με την The Huffington Post, η Charity Miles έχει δωρίσει περίπου 2.000.000 $ για φιλανθρωπικούς σκοπούς, δεδομένου ότι ξεκίνησε το 2012. Κατά το τελευταίο έτος μόνο, o Gurkoff λέει πως έχει δωρίσει $ 500.000.

Αν η διαφημιστική εκστρατεία των Pokemon Go συνεχιστεί – ιδιαίτερα καθώς εξαπλώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο – υπάρχει δυνατότητα για ακόμα μεγαλύτερο αντίκτυπο.