Το Instagram έφτασε τις 1 δις όσον αφορά την εγκατάσταση της εφαρμογής του από το κατάστημα Google Play και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από το Android Police.

Αυτό καθιστά το Instagram την τέταρτη εφαρμογή του Facebook που καταφέρνει να φτάσει αυτό τον αριθμό, μετά το ίδιο το Facebook, το WhatsApp και το Messenger.


Ο αριθμός βέβαια δεν αντικατοπτρίζει με ακρίβεια τον αριθμό των χρηστών, καθώς μετράει τις πολλαπλές εγκαταστάσεις της εφαρμογής, αλλά παραμένει ακόμα μια επιτυχία που μόνο μια χούφτα από τις εκατομμύρια εφαρμογές που υπάρχουν έχουν καταφέρει να αγγίξουν.

Για να το δούμε προοπτική, το ίδιο το Android θεωρείτε ότι έχει μέχρι στιγμής 1,4 δισεκατομμύρια χρήστες από τον Σεπτέμβρη του 2015. Το Instagram ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι έχει περισσότερους από 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, όπου εκ των οποίων οι 300 εκατομμύρια χρησιμοποιούν την εφαρμογή κάθε μέρα.
Η εφαρμογή έχει βιώσει μια σειρά από πολύ σοβαρές “επισκευές” φέτος. Τον Μάιο, απέκτησε ένα νέο λογότυπο και ένα οπτικό επανασχεδιασμό που στόχο είχε να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στις φωτογραφίες και στα βίντεο από την ίδια την εφαρμογή. Τον Ιούνιο το Instagram “ξεδιπλώσει” ένα νέο, αλγοριθμικό χρονοδιάγραμμα, το οποίο δείχνει στους χρήστες δημοσιεύσεις με βάση το ενδιαφέρον τους, αντί χρονολογικά. Και τον Αύγουστο, η εταιρεία ξεκίνησε το stories, ένα νέο χαρακτηριστικό σαν το Snapchat που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν προσωρινές παρουσιάσεις που είναι διαθέσιμες για 24 ώρες.