Η Shibani Bhujle, από τη Νέα Υόρκη, δεν είναι και τόσο ευχαριστημένη με την Apple και τις υπηρεσίες τους. Όπως ισχυρίζεται το iPhone της άρχισε να καίγεται από μόνο του πάνω σε ένα τραπεζάκι εκεί που έπινε τον καφέ της. Όταν επισκέφθηκε ένα τοπικό κατάστημα λιανικής πώλησης της Apple για αντικατάσταση του κινητού της η Apple αρνήθηκε να το αλλάξει.

“Το iPhone μου ήταν σε ένα τραπεζάκι και ξαφνικά έσβησε,” αναφέρει η Bhujle στο VentureBeat σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. “Δεν το φόρτιζα εκείνη τη στιγμή και αμέσως άρχισε να βγάζει αναθυμιάσεις. Άγγιξα το iPhone μου και ήταν πάρα πολύ ζεστό. ”

Στη συνέχεια προχώρησε να το ανοίξει χρησιμοποιώντας τα ακουστικά της σε μια προσπάθεια να αφαιρέσει την μπαταρία, η οποία όπως αναφέρει “ήταν σαν να έλιωνε και έσταζε υγρά.”

“Αν δεν ήμουν παρών και συνέβαινε αυτό στο  iPhone μου, θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρές υλικές ζημιές καθώς υπήρχε σοβαρός κίνδυνος σωματικής βλάβης,” δήλωσε η Bhujle.

Πήγε στο κατάστημα της Apple στην 14η οδό της Νέας Υόρκης για να ζητήσει να αντικαταστήσουν το iPhone 4S της.

Η Apple δεν το αντικατέστησε. Η Bhujle δεν διευκρινίσε ποια ήταν τα επιχειρήματα της εταιρίας για να αρνηθεί την αντικατάσταση.

Δυσαρεστημένη, η γυναίκα έστειλε ένα email στο VentureBeat, “Το προϊόν ήταν ελαττωματικό, είχε πρόβλημα με την μπαταρία του και η Apple αρνήθηκε να τα αντικαταστήσει και προσπάθησε να το κρύψει.”

Η Apple παίρνει συνήθως πολύ σοβαρά τα θέματα σαν και αυτό και τα φροντίζει με ένα πολύ επαγγελματικό τρόπο.
Ωστόσο, η Apple θα μπορούσε να έχει τη δική της εκδοχή. Για παράδειγμα, οι υπεύθυνοι του Apple Store στην Νέα Υόρκη μπορεί να αρνήθηκαν την αντικατάσταση για λόγους που δεν αναφέρει η κα Bhujle, όπως παραδείγματος χάρη για παραβίαση της συσκευής.

Ενώ υποστηρίζει ότι προσπάθησε να ανοίξει τη συσκευή μετά το συμβάν, οι τεχνικοί της Apple μπορεί να έχουν λόγους να πιστεύουν ότι η γυναίκα άνοιξε το τηλέφωνο πριν το περιστατικό, καταστρέφοντας την μπαταρία και προκαλώντας στο τηλέφωνο τη δυσλειτουργία.