Η Microsoft για άλλη μια φορά επιτίθεται στην Google, αυτή τη φορά για τις άδικες” πρακτικές που χρησιμοποιεί για στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Gmail.

Η υπηρεσία Gmail είναι ο μεγαλύτερη αντίπαλος του Outlook.com και με κάθε ευκαιρία η Microsoft προσπαθεί να αποδείξει σε όλους ότι η δική της υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι καλύτερη από αυτή της Google.

Η Microsoft λοιπόν αναφέρει ότι το Gmail και η Google γενικότερα δεν σέβονται την ιδιωτική ζωή των χρηστών, καθώς παρέχει διαφημίσεις με βάση το κείμενο που περιλαμβάνεται σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

“Η Google περνάει μέσα από κάθε email που υπάρχει στο Gmail, ψάχνει για λέξεις-κλειδιά, για να μπορέσει να σερβίρει στοχευμένες διαφημίσεις στους χρήστες του Gmail. Και δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσετε αυτή την εισβολή στην ιδιωτικής σας ζωής. Με το Outlook.com είναι διαφορετικά – δεν προσπαθούμε να σας σερβίρουμε διαφημίσεις μέσω των e-mail σας,” αναφέρει η Microsoft.

Επιπλέον, η Microsoft έχει ξεκινήσει μια διαμαρτυρία με τίτλο “πείτε στην Google να σταματήσει να διαβάζει τα email σας για να πουλήσει διαφημίσεις,” . Με αυτή την αίτηση διαμαρτυρίας προσπαθεί να μαζέψει συνολικά 25.000 υπογραφές από τους χρήστες σε όλο τον κόσμο.

“Τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία είναι προσωπικά – και οι άνθρωποι αισθάνονται ότι η ανάγνωση των e-mail τους για την προώθηση διαφημίσεων είναι εκτός ορίων”, δήλωσε ο Stefan Weitz, ανώτερος διευθυντής των Online Υπηρεσιών της Microsoft.

Ενώ η υπηρεσία Outlook.com δεν φαίνεται να “διαβάζει” κάθε e-mail για την παροχή διαφημίσεων στους χρήστες της, η Microsoft μάλλον ξεχνά ότι και αυτή κάνει πάνω κάτω το ίδιο αφού το πεδίο θέματος των emails και όλες οι αναζητήσεις στον ιστό εξακολουθούν να παρακολουθούνται, με στόχο την παροχή καλύτερων διαφημίσεων.

Η Google δεν έχει δημοσιεύσει ακόμα κάποιο σχόλιο για την δημόσια καταγγελία της Microsoft, αλλά με δεδομένο το γεγονός ότι η εταιρεία συνήθως δεν απαντάει σε τέτοιου είδους επιθέσεων, πιθανότατα θα παραμείνει λιγομίλητη για άλλη μια φορά.