Συνεχίζοντας την ομιλία του στο συνέδριο της Goldman Sachs, o Tim Cook ρωτήθηκε πως η Apple σκοπεύει να κερδίσει μερίδιο αγοράς στις αναπτυσσόμενες αγορές και ποια είναι τα σχέδια για ένα φθηνότερο iPhone.

Η απάντηση του Cook δεν πρόδωσε κάποια μυστικά, αλλά έκανε ξεκάθαρο ότι η Apple δεν ενδιαφέρεται απλός να ρίξει την τιμή ώστε να κερδίσει μερίδιο στην αγορά. Η Apple λύνει τα προβλήματα των τιμών δημιουργώντας νέα “killer” προϊόντα.

Ο Tim Cook εξήγησε το σκεπτικό του:

Δεν θα δημιουργούσαμε κάτι αν δεν ήταν καταπληκτικό. Δείτε τι κάναμε στις τιμές για εκείνους που είναι πιο ευαίσθητοι οικονομικά, ρίξαμε τις τιμές στο iPhone 4 και 4S και το τρίμηνο του Δεκεμβρίου δεν είχαμε αρκετά iPhone 4 για να πουλήσουμε. Το επίπεδο τις ζήτησης μας εντυπωσίασε.

Γιαυτό και κάναμε κινήσεις ώστε να κάνουμε τα πράγματα πιο άνετα. Αν δείτε στο ιστορικό της Apple, το iPod ξεκίνησε με 349 δολάρια και τώρα πλέον μπορείτε να πάτε σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα και να αγοράσετε ένα Suffle με μόλις 49 δολάρια.

Για χρόνια ο κόσμος ρωτούσε γιατί δεν είχαμε ένα Mac που να κοστίζει λιγότερο από 500 ή 1000 δολάρια. Δουλέψαμε πάνω σε αυτό και είδαμε ότι δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε κάποιο σπουδαίο προϊόν σε τόσο χαμηλή τιμή. Τι κάναμε όμως; Δημιουργήσαμε το iPad με τιμή εκκίνησης 329 δολάρια.

Όπως βλέπετε, μερικές φορές μπορείτε να λύσετε ένα “θέμα” με διαφορετικούς τρόπους. Γιαυτό και ο σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε καταπληκτικά προϊόντα και όχι να κυνηγήσουμε ένα όριο στην τιμή.

Απ΄ότι φαίνεται ο Tim Cook ήθελε να κάνει ξεκάθαρο ότι η Apple όντως ενδιαφέρεται για ένα φθηνότερο iPhone, ωστόσο αυτό δεν πρόκειται να είναι μια κατώτερη έκδοση του σημερινού μοντέλου. Θα είναι ένα εντελώς καινούργιο “killer” προϊόν.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews