Ο Ken Segall έχει μεγάλο ιστορικό με την Apple. Δούλευε με τον Steve Jobs επί 14 χρόνια ως καλλιτεχνικός διευθυντής στα TBWA/Chiat/Diary. O Segall είναι το άτομο που δημιούργησε τις διαφημίσεις “Think Different”, έβαλε το “i” στον iMac ενώ έχει γράψει και το δικό του βιβλίο για τον Steve Jobs.

Όσο αφορά την Apple ο Ken ξέρει τι λέει, και αυτή τη στιγμή δεν είναι χαρούμενος με τη προσέγγιση τους στις διαφημίσεις. Πιστεύει ότι η Apple χάνει από την Samsung διότι η Samsung φτιάχνει καταπληκτικές διαφημίσεις και η Apple όχι.

Σε πρόσφατο post στο blog του, ο Ken είπε τι έκανε την Apple τόσο επιτυχημένη. Ενώ κάποιοι επικριτές πιστεύουν ότι η Apple χρωστάει την επιτυχία της μόνο λόγο του marketing, ο Ken λέει πως δεν μπορεί κάποιος έξυπνος άνθρωπος να το πιστεύει αυτό. Ωστόσο, το marketing παίζει σημαντικό ρόλο και τα τελευταία χρόνια η Apple δεν τα πήγε και πολύ καλά σε αυτό.

Σύμφωνα με τον Ken υπάρχουν δυο λογού που η Samsung έχει τέτοια επιτυχία στις διαφημίσεις της. Ο πρώτος είναι ότι ξοδεύει πάρα πολλά λεφτά σε αυτές. Ξοδεύουν περισσότερα απ΄ότι η Apple, η HP, η Dell και η Coca Cola ώστε να καταφέρουν να περάσουν το μήνυμα τους.

Ο δεύτερος είναι ότι οι διαφημίσεις της είναι όντως καλές. Έχουν καλό σενάριο και παράγωγη, ενώ κερδίζει αρκετούς πόντους με τις διαφημίσεις που εμπλέκει κόσμο μέσα.

Συμφωνά με τον Ken η Apple πρέπει να επιστρέψει κάνοντας μια καλή εκστρατεία και να φτάσει τη Samsung, κάτι το οποίο είναι σίγουρος ότι θα το κάνει.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews