Τα τελευταία χρόνια, το λευκό χρώμα κυριαρχεί στο δρόμο και είναι ένα από τα επικρατέστερα (ίσως και το πιο επικρατές) χρώματα για τα καινούργια αυτοκίνητα. Παλαιότερα, το λευκό χρώμα ήταν ένα χρώμα που χρησιμοποιούνταν κυρίως για οικιακές συσκευές ή την επένδυση του μπάνιου και τις περισσότερες φορές για επαγγελματικά οχήματα. Σπάνια επέλεγε κάποιος να αγοράσει λευκό αυτοκίνητο και ακόμη πιο σπάνια λευκό υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο.

Στη σημερινή εποχή όμως, υπάρχει μια μεταστροφή της μόδας σχετικά με το λευκό χρώμα. Το μεταλλικό γκρι χρώμα που επικρατούσε ως χρώμα για τα αυτοκίνητα αντικαταστάθηκε με το λευκό και για αυτό, σύμφωνα με τον μάνατζερ της αυτοκινητοβιομηχανίας BMW, Sandy McGill, ευθύνεται η Apple και ο Steve Jobs.

Στο εσωτερικό της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας λειτουργούν διαφορετικά τμήματα, τα οποία ασχολούνται αποκλειστικά με το μάρκετινγκ των μοντέλων αυτοκινήτων της, ακόμη κι εκείνων που η εμπορική τους αξία είναι μεγαλύτερη και είναι πιο δύσκολο να πουληθούν. Παραδείγματος χάριν, υπάρχει ένα τμήμα το οποίο μελετά τα υλικά, τα χρώματα, το design σύμφωνα με τις προτιμήσεις του κοινού, τις απαιτήσεις της αγοράς, τις διάφορες τάσεις και τη μόδα. Ο Sandy McGill εργάζεται σε αυτόν τον τομέα στην BMW και δηλώνει πως κύριος υπεύθυνος για την επικράτηση του λευκού χρώματος σήμερα, είναι η Apple και ο Steve Jobs.

Μετά την μεγάλη επιτυχία της εταιρείας Apple, το λευκό χρώμα επικράτησε, έγινε μοντέρνο χρώμα και χαίρει μεγάλης εκτίμησης. Γι’ αυτό και οι προτιμήσεις του κόσμου άλλαξαν και συνυπολογίζοντας το γεγονός πως το λευκό χρώμα απέκτησε λάμψη και μεταλλιζέ χρώμα, έγινε το in χρώμα για ένα καινούργιο αυτοκίνητο με μοντέρνες γραμμές.

Καταλήγοντας, η Apple επηρέασε και εξακολουθεί να επηρεάζει την γνώμη του κοινού και παίζει σημαντικό ρόλο στις τάσεις της μόδας, των σχεδίων, των χρωμάτων. Εν αναμονή της νέας καινοτομίας της!

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews