Το συγκεκριμένο άρθρο αφορά όσους αρέσκονται να διαβάζουν αναλύσεις δεδομένων, όπως ο υποφαινόμενος. Εάν σας αρέσει τότε συνεχίστε την ανάγνωση. Σύμφωνα με μία μελέτη από την Investing Analytics το iPhone 5 κατά την κυκλοφορία του αναφέρθηκε στο twitter περισσότερες φορές από ότι το Galaxy S4 κατά την αντίστοιχη ημερομηνία ανακοίνωσης του.

Το iPhone δεν ήταν απλώς πιο δημοφιλές κατά την ημέρα ανακοίνωσης μόνο και την επόμενη, σύμφωνα με τη έρευνα αναφέρθηκε 5 φορές περισσότερο από ότι το τελευταίο smartphone της  Samsung. Συγκεκριμένα το iPhone αναφέρθηκε σε 2,4 εκατομμύρια tweets ενώ το Galaxy S4 αναφέρθηκε σε περίπου 400000 tweets. Οι αριθμοί αυτοί μπορούν ενδεχομένως να αποδειχθούν χωρίς νόημα εν αναμονή των αριθμών των πωλήσεων για το superphone  της Samsung.

Αν το Samsung Galaxy S4 ξεπεράσει κατά πολύ τις πωλήσεις του iPhone 5 θα αποδειχθούν πως τα δεδομένα από το twitter είναι απλώς νούμερα και η πρόβλεψη με δεδομένο τα tweets αφελής. Εώς τότε μπορούμε να ισχυριστούμε πως η Apple κέρδισε τη μάχη του twitter και παραμένει δημοφιλής συσκευή μεταξύ των καταναλωτών.

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews