Δεν είναι μυστικό ότι η Samsung ξοδεύει πολλά περισσότερα απ’ ότι η Apple σε διαφημίσεις. Είτε αυτές είναι καλές είτε όχι, η αλήθεια είναι ότι η Κορεάτικη εταιρεία χρειάζεται περισσότερα λεφτά για να τραβήξει τη προσοχή του κόσμου στις συσκευές της.

Το παραπάνω chart, δημιούργημα της Asymco, δείχνει πως έχουν τα πράγματα. Συγκρίνοντας τις πωλήσεις και όλα τα έξοδα της Apple και της Samsung, η Κορεάτικη εταιρεία δεν ξοδεύει τρεις φορές περισσότερα από την Apple, όπως προηγούμενος είχε ειπωθεί, αλλά τέσσερις φορές περισσότερα.

Φανταστείτε πως βλέπουν αυτούς του αριθμούς μικρότεροι Android κατασκευαστές όπως η HTC. Αν η Samsung χρειάζεται να ξοδέψει τόσα πολλά για να ανταγωνιστεί το iPhone, πόσα χρειάζεται να ξοδέψει κάποιος μικρότερος για να ανταγωνιστεί τη Samsung;

Δημήτριος Γεωργουλάς @ GreekAppleNews