Η εν λόγω διαφήμιση χρησιμοποιεί, ένα κομμάτι του Eminem σαν μουσική υπόκρουση (το Under the influence).
Σε δικαστικά έγγραφα που δημοσιεύτηκαν από την Hollywood Reporter, η εταιρεία Eight Mile Style ισχυρίζεται ότι το διαφημιστικό πρακτορείο που συνεργάζεται με το Facebook στη διαφήμιση εν γνώσει τους χρησιμοποίησαν το τραγούδι του ράπερ με την ελπίδα ότι δεν θα το σπουδαιολογήσει αφού ο Mark Zuckerberg, δηλώνει φανατικός θαυμαστής του Eminem.
Στη συνέχεια, η διαφημιστική εταιρεία παραγωγής του βίντεο τροποποίησε ελαφρώς τη μουσική της διαφήμισης, για να αποφευχθεί η παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Παρόλα αυτά στην αγωγή αναφέρεται, ότι “η εταιρεία κατέχει και τα πνευματικά δικαιώματα για τα παράγωγα”.