Τον Απρίλιο, η Google είχε απαγορεύσει στους προγραμματιστές των εφαρμογών για τα Google Glass να χρησιμοποιούν διαφημίσεις στις εφαρμογές τους. Αυτοί που ασχολούνται με την τεχνολογία αναρωτήθηκαν αν αυτό σήμαινε ότι η Google άλλαζε την πολιτική της για τις διαφημίσεις που μέχρι σήμερα επιμένει στις πολύ στοχευμένες διαφημίσεις.
Ίσως όχι.
Το νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Google περιέχει ένα σύστημα “pay per gaze“, (δηλαδή πληρωμή ανά ματιά) με το οποίο οι διαφημιστές θα πληρώνουν το Google κάθε φορά που ένας χρήστης των Google Glass
κοιτάζει μια διαφήμιση. Το σύστημα θα έχει την ικανότητα καθορίσει ποια στοιχεία πάνε πιο εύκολα στο μάτι του χρήστη και θα μπορεί να εντοπίσει την συναισθηματική εμπλοκή του θεατή από μια διαφήμιση μετρώντας την διαστολή και την συστολή της κόρης του.Μετά βέβαια μιλάμε για προστασία της ιδιωτικής ζωής και λοιπά. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αναφέρει ότι το σύστημα θα έχει μια λειτουργία opt-in και opt-out, (ενεργοποίησης-απενεργοποίησης) και οι διαφημιστές θα μπορούν να πληρώνουν με τη λήψη “ανώνυμων analytics.”
Σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο των Google Glass, η εταιρεία δεν έχει σχέδια να χρησιμοποιήσει αυτό το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τώρα ή στο εγγύς μέλλον.
Παρόλα αυτά, ποιος εμπιστεύεται την Google;