Η Yahoo, όπως και η Google, χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένα συστήματα για να “διαβάζει” τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να παρουσιάζει διαφημίσεις που είναι σχετικές με το θέμα. Όπως αναφέρει η εταιρεία, κανείς από την Yahoo δεν βλέπει στην πραγματικότητα αυτά τα μηνύματα. Ομοίως, κάθε υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει κάποιο είδος φίλτρου spam
μπορεί και “διαβάζει” μηνύματα.Όμως, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η κάθε είδους σάρωση μηνυμάτων για την εμφάνιση διαφημίσεων αποτελεί παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, όπως αναφέρει το GigaOM.