Μια δημοσίευση της USA Today αναφέρει ότι η Google αναπτύσσει νέες εκδόσεις από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της που θα απευθύνονται άμεσα σε παιδιά κάτω των 12.

Σύμφωνα με τη δημοσίευση, το Google Search, το YouTube και το Chrome θα κυκλοφορήσουν πρώτα, λόγω του ότι έχουν “ευρεία κατανάλωση.” Ο Pavni Diwanji, τεχνικός αντιπρόεδρος, δήλωσε ότι «Το μεγάλο κίνητρο στο εσωτερικό της εταιρείας είναι καθένας που έχει παιδιά, έτσι υπάρχει μια ώθηση για αλλαγή των προϊόντων μας ούτως ώστε να είναι διασκεδαστικά και ασφαλή για τα παιδιά. ”

Εδώ η εταιρεία, μάλλον στρουθοκαμηλίζει και μάλιστα αρκετά αφού το παραδέχεται κατά κάποιο τρόπο. Από τη μία θα προσέξουμε τα παιδιά, και από την άλλη παρακολουθεί με τα προϊόντα της ακόμα και τα παιδιά για να στοχεύει καλύτερα τις διαφημίσεις της. Η FTC απαιτεί από όλες τις εταιρείες να έχουν γονική συναίνεση πριν χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε δεδομένα προέρχονται από παιδιά.

Η Goοgle φυσικά δεν πρόκειται να το δεχτεί χωρίς να δώσει την μάχη της. Ο Diwanji ανέφερε ότι «αναμένουμε ότι η κίνηση θα είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η απλή αλήθεια είναι ότι τα παιδιά έχουν ήδη την τεχνολογία στα σχολεία και στο σπίτι, έτσι αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι απλώς να δούμε πως μπορούν να την χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο.” Θα μπορούσε άνετα να πει: “εφόσον έχουν την τεχνολογία στο σχολείο και στο σπίτι, γιατί να μην το εκμεταλευτούμε;” αλλά αυτά μάλλον λέγονται μόνο στις συναντήσεις ορισμού του σχεδίου δράσης της εταιρείας.

Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικές με το πότε θα κυκλοφορήσει η Gοogle τα “ασφαλή” προϊόντα της για τα παιδιά, αλλά εφόσον οι δηλώσεις άρχισαν ήδη, είναι πολύ πιθανό να τα δούμε μέσα στο 2015.