Ενώ το Facebook αλλάζει διαρκώς εμφανισιακά, προσθέτοντας νέα χαρακτηριστικά, ή βελτιώνοντας τα παλιά, το λογότυπο του κοινωνικού δικτύου είναι πάντα το ίδιο.

Όπως φαίνεται όμως η εταιρεία αποφάσισε να φρεσκάρει την εμφάνισή του, χωρίς όμως να επιφέρει δραματικές αλλαγές. Το απλό παλιό “facebook” δεν υπάρχει πια όπως το γνωρίζαμε, και όπως φαίνεται η γραμματοσειρά έγινε πιο διακριτική.

Η πιο προφανής αλλαγή είναι η μετάβαση είναι στο “α” από το “a”.

Το ανανεωμένο λογότυπο του κοινωνικού δικτύου, διαθέτει περισσότερο λευκό και λεπτότερα γράμματα, πιθανώς σε μια προσπάθεια να γίνει το wordmark πιο ευανάγνωστο σε χαμηλότερες αναλύσεις που χρησιμοποιούνται από κινητές συσκευές.

Ο Josh Higgins του Facebοok ανέφερε ότι η εταιρεία “έθεσε ως στόχο να εκσυγχρονίσει το λογότυπο για να είναι περισσότερο φιλικό και προσιτό.”

Μπορείτε να δείτε και τα δύο λογότυπα του Facebοok στην παρακάτω διαφάνεια για να συγκρίνετε τις διαφορές. 

Η συγκριτική διαφάνεια είναι από το TheVerge.