Η φραγή διαφημίσεων έγινε επιχείρηση. Η δημοφιλής επέκταση Adblock, για την παρεμπόδιση της εμφάνισης διαφημίσεων στο Chrome και το Safari με περισσότερους από 40 εκατομμύρια χρήστες, πωλήθηκε.

Η επέκταση εμφανίζει ένα αναδυόμενο παράθυρο, από την 1η Οκτωβρίου που αναφέρει ότι είναι η επέκταση αποδέχεται πλέον διαφημίσεις από την EyeO – οι οποίες επιτρέπουν στους διαφημιστές να αγοράσουν χώρο στην λίστα των επιτρεπόμενων διαφημίσεων.

Θαμμένο στο κάτω μέρος αυτού του μηνύματος, ήταν και η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή: Η Adblock έχει πωληθεί.

Το παράξενο είναι ότι η εταιρεία δεν αποκάλυψε ότι έχει πωληθεί, ποιος είναι ο αγοραστής και πόσο πωλήθηκε.

Τελικά πως μπορεί μια επέκταση που χρησιμοποιούν 40 εκατομμύρια χρήστες να είναι αξιόπιστη όταν ο νέος της δικαιούχος είναι εντελώς ανώνυμος;

Η μόνη σίγουρη πληροφορία αυτή τη στιγμή είναι ότι ο δημιουργός του εργαλείου Michael Gundlach δεν έχει πλέον καμία σχέση με την εταιρεία.