To Material Design αντιπροσωπεύει οπτικά την ταυτότητα της Google, και όπως φαίνεται η εταιρεία δοκιμάζει να φέρει νέες αλλαγές στο μεγαλύτερο της προϊόν: Goοgle.com

Χρήστες από όλο το Web αναφέρουν ότι τους εμφανίστηκε ανασχεδιασμένη η αρχική σελίδα της μηχανής αναζήτησης αλλά και οι σελίδες των αποτελεσμάτων.

Αντί για μια σειρά από μπλε συνδέσεις σε λευκό φόντο, το κάθε αποτέλεσμα αναζήτησης εμφανίζεται στη δική του λευκή «κάρτα», και το φόντο αλλάζει σε ανοιχτό γκρι, όπως το Google Now.

Το εικονίδιο στο γρανάζι ρυθμίσεων έχει αλλάξει επίσης στο μενού και μοιάζει περισσότερο στο μενού που χρησιμοποιεί η εταιρεία στα κινητά (τρεις τελίτσες).

Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως είναι οι κάρτες με τις πληροφορίες και τις διαφημίσεις που συνήθως εμφανιζόταν στη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων.

Ο νέος σχεδιασμός ενσωματώνει τα αποτελέσματα αναζήτησης με τις διαφημίσεις. Αυτό σημαίνει περισσότερη σπατάλη χώρου, αλλά θα είναι πιο πιθανό για τους χρήστες να διαβάσουν τις διαφημίσεις.

Φυσικά η αλλαγή δεν είναι δραματική με δεδομένο ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν κρατήσει την ίδια βασική εμφάνιση, μπλε και μαύρο κείμενο σε ένα καθαρό λευκό φόντο, αλλά η Goοgle φαίνεται να αλλάζει κάπως τον ρυθμό.