Χθες αναφέραμε ότι Samsung σταμάτησε τις πωλήσεις του Galaxy Note 7. Λίγο αργότερα η εταιρεία με ένα δελτίο τύπου ανακοίνωσε την απόφαση ανάκλησης της συσκευής σε παγκόσμιο επίπεδο, λόγω μιας εσωτερικής έρευνας της Samsung.

Το γεγονός δεν θα μπορούσε να είναι σε χειρότερη στιγμή για τη Samsung λόγω της επερχόμενης ανακοίνωσης του iPhone 7. Είναι όμως αρκετά ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι Samsung αποφάσισε να αντιμετωπίσει το ζήτημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την προστασία των καταναλωτών.

Πώς μπορώ να το ανταλλάξω:

Η Samsung όπως προαναφέραμε δημοσίευσε ένα δελτίο Τύπου που παρέχει οδηγίες για τους ιδιοκτήτες του Galaxy Note 7. Μπορείτε να ανταλλάξετε το Galaxy Note 7 με μια νέα συσκευή (για τις ΗΠΑ μάλλον από την επόμενη εβδομάδα) ή για ένα S7 ή ένα S7 Edge λαμβάνοντας την επιστροφή της διαφοράς στην τιμή.

Η Samsung θα προσφέρει επίσης μια δωροεπιταγή των 25 δολαρίων σε επιλεγμένους φορείς λιανικής πώλησης.

Μπορώ να το επιστρέψω την συσκευή στον πάροχο κινητής που την αγόρασα;

Ναι. Εάν δεν θέλετε να ανταλλάξετε το τηλέφωνό σας άμεσα από τη Samsung, οι πάροχοι κινητής που διέθεταν την συσκευή θα δεχτούν την επιστροφή χωρίς χρέωση και χωρίς δαπάνες αποστολής.

Έτσι το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να απευθυνθείτε άμεσα στον πάροχο αγοράς της συσκευής σας.

Φυσικά έχετε πάντα την επιλογή να κρατήσετε το Galaxy Note 7 και να συνεχίσετε να το χρησιμοποιείτε. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο διαγνωστικό εργαλείο ή ένα σύστημα αναζήτησης για να μπορεί να εξακριβώσει αν η συσκευή σας είναι ελαττωματική.

Στην αρχή το πρόβλημα φαινόταν να παρουσιάζεται μόνο σε άτομα που χρησιμοποιούσαν ασύμβατους φορτιστές. Ωστόσο, για να υποστηρίξει η Samsung μια παγκόσμια ανάκληση, είναι πιθανό ότι το θέμα είναι σοβαρό και θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Είναι ενδιαφέρον, ότι το Galaxy Note 7 στην Κίνα δεν υπόκειται σε ανάκληση, προφανώς γιατί η μπαταρία προήλθε από διαφορετικό προμηθευτή μπαταρία (για τη χώρα αυτή).