Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι πιο κοντά μας από ό, τι θα μπορούσαμε να σκεφτούμε και η αμερικανική αλυσίδα τηγανητού κοτόπουλου KFC δεν έχει αφήσει την τεχνολογία αυτή ανεκμετάλλευτη.

Η KFC, μέσω της κινεζικής διαίρεσής της, σε συνεργασία με το Baidu Inc. – περισσότερο γνωστή ως η Google της Κίνας – δημιούργησε ένα νέο είδος έξυπνου εστιατορίου στο Πεκίνο, που είναι εξοπλισμένο με περίπτερα AI-based για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών της.

Αυτά τα περίπτερα θα επωφεληθούν από την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, που αναπτύχθηκε από το Baidu. Μετά την ανάλυση της ηλικίας, του φύλου και των εκφράσεων του προσώπου των πελατών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, το περίπτερο θα προσφέρει κατάλληλες επιλογές τροφίμων.

Επιπλέον, θα αποθηκεύει επίσης τη φωτογραφία των πελατών μαζί με λεπτομέρειες για τις παραγγελίες τους. Έτσι, μετά από δύο ή περισσότερες επισκέψεις, το περίπτερο θα μπορούσε ήδη να ξέρει το τηγανητό κοτόπουλο που πρόκειται να παραγγείλετε.

Το προτεινόμενο σχέδιο της KFC, να κρατήσει στη μνήμη τις διατροφικές επιλογές με τη μορφή φωτογραφιών όπως και τα στοιχεία της παραγγελίας, μπορεί να είναι δύσκολο να το χωνέψουν πολλοί άνθρωποι. Όμως, η τεχνολογία εξακολουθεί να είναι ένα συνεχές πείραμα και είναι πολύ νωρίς για να αναμένουμε ότι η KFC θα κυκλοφορήσει μία επετηρίδα όπου θα παρουσιάζει τους κορυφαίους θαμώνες της.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Colonel Sanders’ Kentucky Fried Chicken προσφέρει μερικά φουτουριστικά προνόμια στους πελάτες της. Νωρίτερα αυτό το έτος, η εταιρεία – σε συνεργασία με το Baidu – εισήγαγε ένα ρομπότ που λαμβάνει παραγγελίες, που ονομάζεται Dumi, σε ένα εστιατόριο που βρίσκεται μέσα στο Εθνικό Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο, στη Σαγκάη.