Οι άνθρωποι που ασχολούνται περισσότερο με τα ηλεκτρονικά, γνωρίζουν το γεγονός ότι δεν μπορούν να παραβιάσουν τα αυτοκόλλητα ” Warranty Void If Removed ” στις συσκευές. Αυτά τα αυτοκόλλητα είναι κοινά σε πολλά smartphones, κονσόλες παιχνιδιών κ.λπ.

Εάν η σφραγίδα σπάσει, οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι η συσκευή επισκευάστηκε από κάποιο μη εξουσιοδοτημένο σημείο και αναιρούν όλα τα οφέλη της εγγύησης.

Ενδεχομένως όμως, αυτές οι πρακτικές να λήξουν σύντομα. H υπηρεσία προστασίας καταναλωτών FTC, έστειλε προειδοποιητικές επιστολές σε έξι εταιρείες την Τρίτη, δηλώνοντας ότι τέτοιες πολιτικές είναι παράνομες και παραβιάζουν το νόμο Magnuson-Moss του 1975 περί εγγυήσεων– σύμφωνα με τον οποίο κανένας κατασκευαστής δεν μπορεί να θέσει περιορισμούς στην επισκευή μιας συσκευής για την οποία προσφέρει εγγύηση.

Η Επιτροπή δήλωσε ότι μια εταιρεία δεν μπορεί να τοποθετήσει τέτοιες ετικέτες εκτός αν “προσφέρει μέρη και υπηρεσίες δωρεάν ή έχει παραιτηθεί από την FTC”.

Αν και η FTC δεν έχει αποκαλύψει ονόματα, έχει παράσχει ορισμένα παραδείγματα τέτοιων πολιτικών εγγύησης, όπως αυτά που φαίνονται παρακάτω:

«Η χρήση των εξαρτημάτων μιας εταιρείας, είναι απαραίτητη για να διατηρήσετε τις εγγυήσεις του κατασκευαστή και τυχόν εκτεταμένες εγγυήσεις.»

«Αυτή η εγγύηση δεν ισχύει αν αυτό το προϊόν,  χρησιμοποιείται με προϊόντα που δεν πωλούνται ή δεν έχουν λάβει άδεια από την ίδια εταιρεία.»

«Αυτή η εγγύηση δεν ισχύει εάν το αυτοκόλλητο που έχει σφραγιστεί από την εταιρεία, έχει παραμορφωθεί ή αφαιρεθεί.»

Η Ars Technica σημειώνει ότι μια απλή αναζήτηση στο Google υποδεικνύει τις εταιρείες που επιδίδονται σε τέτοιες πρακτικές. Ορισμένες από τις εν λόγω εταιρείες θα μπορούσαν να είναι η Hyundai, η Sony και η Nintendo.

Η FTC ζήτησε από τις εταιρείες να σταματήσουν αυτές τις πρακτικές και να προβούν σε αλλαγές στις πολιτικές εγγύησής τους. Θα αναθεωρήσουν τις ιστοσελίδες των εταιρειών μετά από 30 ημέρες και η μη τήρηση της εντολής θα έχει ως αποτέλεσμα τη λήψη μέτρων επιβολής του νόμου.