Τον Φεβρουάριο, το Facebook άλλαξε τους όρους χρήσης του, αλλά στους υπαλλήλους της ΕΕ δεν ήταν αρκετό. “Ενώ οι τελευταίες προτάσεις της Google φαίνονται να είναι σύμφωνες με τα αιτήματα των καταναλωτικών αρχών, το Facebook και πιο σημαντικά, το Twitter, έχουν ασχοληθεί μόνο με ορισμένα σημαντικά ζητήματα σχετικά με την ευθύνη τους και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ενημερώνονται για ενδεχόμενη κατάργηση περιεχομένου ή τερματισμό συμβολαίου” δήλωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε ένα δελτίο τύπου εκείνη την εποχή.
Όπως ανέφεραν λεπτομερώς τον Φεβρουάριο, οι αρχές θέλουν το Facebook να προστατεύσει καλύτερα τα δικαιώματα των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας απόσυρσης από μια ηλεκτρονική αγορά. Η ΕΕ θέλει επίσης πιο φιλικούς προς τους καταναλωτές κανόνες γύρω από τη νομική ευθύνη της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, όταν η υπηρεσία της δε λειτουργεί σωστά.
Σύμφωνα με το Reuters, η μη συμμόρφωση του Facebook έρχεται σε αντίθεση με την υπακοή της Airbnb, καθώς η πλατφόρμα μίσθωσης ακινήτων προσάρμοσε τους όρους λειτουργίας της πρόσφατα, αφού της ζητήθηκε να το κάνει τον Ιούλιο. Η Airbnb είναι πλέον πιο διαφανής όσον αφορά τις λεπτομέρειες τιμολόγησης και έχει καλύτερους όρους για τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της στην ΕΕ.