Στην αρχή, το iOS 12 φαινόταν να είναι ένα πιο πετυχημένο update από το iOS 11, αλλά όπως αποδεικνύεται, η εμπειρία δεν είναι τόσο άψογη όσο αναμενόταν για όλους.

Σύμφωνα με αναφορές, ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών iPhone αντιμετωπίζει προβλήματα με την εφαρμογή Phone που παγώνει, κολλάει ή κρασάρει ξαφνικά.

Αυτό τεχνικά καθιστά αδύνατη τη χρήση του iPhone ως τηλέφωνο, με τις τυπικές λύσεις όπως η επανεκκίνηση να μην κάνουν καμία διαφορά.

Κρίνοντας από online δημοσιεύσεις, συμπεριλαμβανομένων των φόρουμ της Apple, το ζήτημα δεν περιορίζεται μόνο σε ένα iPhone, αλλά σε πολλά μοντέλα, όπως το iPhone X, το iPhone 8 και το iPhone 7. Παλιότερες εκδόσεις όπως το iPhone 6 επηρεάζονται επίσης.

Ορισμένοι χρήστες επιχείρησαν μια πλήρη επαναφορά της συσκευής τους χωρίς αυτό να διορθώνει το ζήτημα για όλους. Εκτός από το πρόβλημα με το Phone app, όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν σωστά στις επηρεαζόμενες συσκευές.

Η ενημέρωση iOS 12.0.1 επίσης δεν διορθώνει το πρόβλημα και ορισμένοι χρήστες προτείνουν ότι η επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου μπορεί να επιλύσει το ζήτημα, αν και πάλι είναι θέμα “τύχης” αν θα πετύχει σε όλους.

Προς το παρόν, δεν υπάρχει γνωστός τρόπος αντιμετώπισης και η πρόσβαση στις υπηρεσίες υποστήριξης της Apple φαίνεται να είναι ο μόνος τρόπος επιβίωσης. Η Apple δεν έχει αναγνωρίσει δημοσίως το ζήτημα και παραμένει να δούμε αν θα έχουμε σύντομα στη διάθεση μας κάποιο patch.