Fake messages
Unexpected click areas
Misleading site behavior
Phishing
Auto redirect
Mouse pointer
Malware ή ανεπιθύμητο Software
Διαφημίσεις με παραπλανητική επωνυμία
Με τα υπάρχοντα εργαλεία, όπως τα pop-up blockers και autoplay protection, το Google δείχνει πόσο σοβαρά λαμβάνει υπόψη του την ασφάλεια του χρήστη. Τώρα, η εταιρεία γίνεται πιο αυστηρή με τις ψεύτικες διαφημίσεις. Στο Chrome 71, η Google θα τοποθετεί σε μία «μαύρη λίστα» τους παραπλανητικούς ιστότοπους που θα πέφτουν στην αντίληψή της.
Αφού προστεθεί ένας ιστότοπος στη λίστα, ο ιδιοκτήτης του θα έχει περιθώριο 30 ημέρες, για να αφαιρέσει κάθε κακόβουλο περιεχόμενο στον ιστότοπό του, το οποίο έχει επισημανθεί ως καταχρηστικό. Εάν ο κάτοχος δεν το κάνει, η Google θα αφαιρέσει όλες τις διαφημίσεις στον ιστότοπό του, ανεξάρτητα από την πρόθεσή τους.
Αυτή η αυστηρότητα προς τις παραπλανητικές διαφημίσεις δεν είναι κάτι νέο. Σύμφωνα με το ZDNet, η Google ανακοίνωσε αυτόν τον μηχανισμό για το Chrome 64, το Νοέμβριο του 2017, ωστόσο με το Chrome 71, η εταιρεία θα είναι ακόμα πιο σκληρή με τους παραβάτες.