Με όλο και πιο πολλούς κατασκευαστές να δημιουργούν «gaming» κινητά και πετυχημένα online video games, όπως το Fortnite που έρχεται στο Android, είναι λογικό για την Google να επιθυμεί να υποστηρίζει τους developers με οποιονδήποτε τρόπο μπορεί. Από όσο φαίνεται, η Google δουλεύει πάνω στο δικό της «Android Game SDK» βάσει του Vulkan και του Android NDK.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το Android είναι το πιο δημοφιλές λειτουργικό σύστημα στον κόσμο και δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το Android έχει μετατραπεί σε μια δημοφιλή πλατφόρμα και περιμένει καινούρια παιχνίδια να αναπτυχθούν. Αυτό περιλαμβάνει και τρισδιάστατα games, όπως το PUBG και το Fortnite, τα οποία έχουν μεγάλη ζήτηση. Ωστόσο, τα συγκεκριμένα παιχνίδια είναι ιδιαίτερα περίπλοκα για τους developers. Για να τους δοθεί λοιπόν καλύτερος έλεγχος ως προς τις περίπλοκες λεπτομέρειες των 3D γραφικών και να μην χρειαστεί να γίνει βελτιστοποίηση για κάθε ξεχωριστή Android συσκευή, η Google δουλεύει πάνω σε ένα project που το έχει ονομάσει «Android Game SDK». Η εταιρεία είχε δημοσιοποιήσει τη συγκεκριμένη κίνηση από τον Σεπτέμβριο και ειδικότερα η SDK περιλαμβάνει μία βιβλιοθήκη, την Swappy, η οποία χτίζεται πάνω σε Vulkan γραφικά API και φαίνεται να έχει σχεδιαστεί για να δώσει στους Android game developers «fine-grained» έλεγχο σε πράγματα, όπως το swap interval.

Ένας από τους στόχους της Google για το Android Game SDK είναι η βελτίωση της απόδοσης 3D μηχανής σε Android. Μάλιστα, ένα από τα δείγματα προορίζεται για χρήση μόνο από την Unity. Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Google συνεργάζεται με την Unity για projects, καθώς από το παρελθόν γνωρίζουμε πως ο ιδρυτής της Unity, John Riccitiello εμφανίστηκε στο Google I/O 2016 για να βοηθήσει την επίδειξη του Daydream VR.

Μέχρι στιγμής είναι πολύ νωρίς να δούμε ποιες βελτιώσεις θα δει η Unity ή άλλες μηχανές κατά τη διάρκεια χρήσης του Android Game SDK και μάλλον θα περάσουν αρκετοί μήνες μέχρι να ακούσουμε κάτι επίσημο. Παρόλα αυτά, η Google δείχνει να προχωρά ένα βήμα παρακάτω με το Android Gaming.