Αυτή η κίνηση δεν θα σταματήσει εντελώς την κακή χρήση δεδομένων. Θα μπορέσει, ωστόσο, να σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς οι διαφημιστές έλαβαν τα δεδομένα σας και θα σας δώσει τη δυνατότητα να αναλάβετε δράση για να περιορίσετε την πρόσβασή τους στα δεδομένα σας, στο μέλλον. Το TechCrunch σημείωσε επίσης, ότι θα μπορούσε να βοηθήσει το Facebook να συλλάβει διαφημιστές συνεργάτες του, οι οποίοι χρησιμοποιούν πληροφορίες χωρίς συγκατάθεση – και αυτό με τη σειρά του θα κάνει τις «αδίστακτες εταιρείες» να σκεφτούν δύο φορές πριν συλλέξουν πληροφορίες των πελατών χωρίς πρώτα να τους ρωτούν. Αν και το Facebook μπορεί να μην είναι τόσο διαφανές όσο θα θέλαμε ως προς τις πολιτικές διαφημίσεων, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Το Facebook θα δείχνει ποιος χρησιμοποιεί τα στοιχεία σας για διαφημίσεις
Previous article Γίνεται ανάκληση σε smartwatch για παιδιά λόγω κινδύνου χακαρίσματος
Related Post