Όταν η Apple λάνσαρε το Apple Music τον Ιούνιο του 2015, πολλοί πίστευαν ότι θα ήταν μόνο χρονικό θέμα για την Apple να προλάβει και τελικά να ξεπεράσει το Spotify. Η οικονομική και εμπορική δύναμη της Apple σε συνδυασμό με μια εγκατεστημένη βάση εκατοντάδων εκατομμυρίων συσκευών iOS έμοιαζε σαν ένας σκληρός συνδυασμός για να νικήσει τους πρωτοπόρους της σουηδικής μουσικής.

Και όμως, από τότε που η Αpple ξεκίνησε τη δική της υπηρεσία streaming στα μισά του δρόμου μέχρι το 2015, η Spotify κατάφερε να κρατήσει το Apple Music σε ίσες αποστάσεις. Αν μη τι άλλο, το Spotify φαίνεται να απομακρύνεται από το Αpple Music από άποψη συνδρομητών. Όπως δείχνει το παρακάτω διάγραμμα, το χάσμα μεταξύ των δύο υπηρεσιών streaming διευρύνθηκε σταδιακά από τα 20 εκατομμύρια όταν το Αpple Music λανσαρίστηκε σε περισσότερα από 40 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2018.

Όπως ανακοίνωσε η Spotify την Τετάρτη, η εταιρεία δημοσίευσε πέρυσι ότι έχει 96 εκατομμύρια συνδρομητές και 207 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλα τα premium και ad-supported επίπεδα. Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή κληρονομιά της, το Spotify είναι το πιο δημοφιλές σε όλη την γηραιά ήπειρο, με το 40% των premium συνδρομητών του να βρίσκονται στην Ευρώπη. Η Βόρεια Αμερική, ο χερσότοπος του μεγαλύτερου αντιπάλου Αpple Music, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του Spotify, που αντιπροσωπεύει το 30% των υπολοίπων premium.