Σύμφωνα με το Engadget, το Facebook προσπαθεί να αξιοποιήσει ακόμη περισσότερο και να ενισχύσει τα Stories, που σαρώνουν στις διεθνείς πλατφόρμες. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι προσθέτει ένα νέο εργαλείο που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν event sharing στο Facebook Stories.

Το χαρακτηριστικό πέρασε από διάφορες δοκιμές για περίπου δύο μήνες μέχρι που κυκλοφόρησε σε διάφορες χώρες της Βόρειας και Νότιας Αμερικής τον περασμένο μήνα, αλλά από την Πέμπτη έρχεται επίσημα στην πλατφόρμα, για όλες τις χώρες.

Για να κάνετε event sharing στην ιστορία σας, πηγαίνετε στην αντίστοιχη σελίδα, βλέπετε την ημερομηνία και την ώρα του event και πατάτε “Share”. Θα δείτε μια νέα επιλογή στο μενού “Share to Your Story”, η οποία σας επιτρέπει να το προσαρμόσετε με αυτοκόλλητα ή κείμενο, πριν το ανεβάσετε επίσημα στο Story. Οι φίλοι θα μπορούν να πατήσουν ένα κουμπί “Interested”.

Ο Zuckerberg είχε πει, κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης πέρυσι, ότι θέλει να «αξιοποιήσει πλήρως τα Stories» και ότι πιστεύει ότι αυτό το χαρακτηριστικό «θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία» από το News Feed, όπως σημειώνει το CNBC.

Ενώ άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Tik Tok και το YouTube, καταφέρνουν να φτάσουν το Facebook, ως προς τη δημοτικότητα των εφαρμογών, το Facebook εξακολουθεί να κυριαρχεί όταν πρόκειται για κοινή χρήση και προγραμματισμό γεγονότων, ακόμη και χωρίς την ενσωμάτωση των Stories.