Η παγκόσμια αγορά wearable αυξήθηκε κατά 31,4% κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, που κυκλοφόρησαν στο “Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker”.
Η Apple κέρδισε το 27,4% της αγοράς, ενώ η Xiaomi κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 12,6%.
Το Mi Band 3 της Xiaomi από μόνο του καταλάμβανε πάνω από το 30% όλων των wrist bands που πουλήθηκαν κατά το τέταρτο τρίμηνο.
Η Apple κατάφερε να κρατήσει το προβάδισμα ολόκληρο το έτος, έχοντας κατακτήσει το 26,8% της αγοράς. Η Xiaomi ακολουθούσε με μερίδιο 13,5%.
“Τα Smartwatches, εν τω μεταξύ, αυξήθηκαν κατά 54,3% και καταλάμβαναν το 29,8% όλων των wearable συσκευών το 2018”, δήλωσε ο Ramon T. Llamas, Διευθυντής Έρευνας για τα Wearables της IDC.
Στην τρίτη θέση βρισκόταν η Huawei, η οποία επίσης είδε αύξηση 43%, κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Η Fitbit βρισκόταν στην τέταρτη θέση και η Samsung στην πέμπτη.
Τα Wrist bands αντιπροσώπευσαν το 30% της αγοράς καθώς οι πρόσφατες κυκλοφορίες από τις Xiaomi, Huawei και Fitbit συνέχισαν να αναπτύσσουν αυτή την κατηγορία wearable. Οι συσκευές που φοριούνται στο αυτί επίσης αυξήθηκαν κατά 66,4% και κατέλαβαν το 21,9% της αγοράς.
“Η αγορά των wearables για το αυτί έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο έτος και αναμένουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια”, δήλωσε ο Jitesh Ubrani, Ανώτερος Αναλυτής Ερευνών της IDC.