Το Bitcoin φαίνεται να έχει ανοδική πορεία και αυτό το μήνα, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε τον τελευταίο καιρό.

Η τιμή bitcoin έφτασε τα $ 6.388 στο Bitstamp exchange του Λουξεμβούργο, χθες το βράδυ. Υπενθυμίζουμε ότι στην αρχή του έτους η τιμή του ήταν κάτω από 4.000 δολάρια. Αυτή η τιμή το κάνει να κυριαρχεί στην αγορά του cryptocurrency. Η αξία του αποτελεί το 60% της συνολικής αξίας του cryptocurrency, αυτή τη στιγμή.

Φαίνεται να υπάρχει μια αύξησης της τάξης του 7% στο bitcoin, το τελευταίο τριήμερο, παρά την απώλεια των 7,000 bitcoin (40 εκατομμύρια δολάρια), από την επίθεση στην Binance, την μεγαλύτερη bitcoin και cryptocurrency exchange πλατφόρμα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Binance, Changpeng Zhao, συζητούσε το ενδεχόμενο να κάνει επαναφορά του blockchain για να επιστραφούν τα χρήματα, αλλά πολλοί αντέδρασαν σε αυτή την ιδέα.

Σύμφωνα με τον Zhao, οι hackers κινήθηκαν μεθοδικά και κατάφεραν να κλέψουν τα κεφάλαια. Ωστόσο, κλάπηκαν μόνο bitcoin και όχι άλλα cryptocurrencies. Αντίστοιχες επιθέσεις στο παρελθόν, έδειξαν ότι η τιμή του κλεμμένου cryptocurrency έπεφτε απότομα μετά τη γνωστοποίηση της επίθεσης.

Όλοι περίμεναν να συμβεί κάτι αντίστοιχο και σε αυτή την περίπτωση. Αντίθετα με τις προβλέψεις, η τιμή του bitcoin συνέχισε την ανοδική πορεία.

Μάλιστα η ανοδική πορεία συνεχίστηκε και μετά την πρόταση του Zhao για επαναφορά του blockchain, το οποίο θα έφερνε ριζικές αλλαγές στη φύση του bitcoin.

Τελικά και η ίδια η εταιρεία αποφάσισε ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν αποτελεσματικό.

Πέρα όμως από τα προβλήματα που αντιμετώπισε το bitcoin, με τις επιθέσεις και τα ενδεχόμενα επαναφοράς, υπάρχουν και κάποια καλά νέα.

Μέχρι πριν λίγο καιρό, το Facebook εμφάνιζε συγκεκριμένες διαφημίσεις σχετικά με το bitcoin, το cryptocurrency και το blockchain. Τώρα όμως η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισε να καταργήσει αυτούς τους περιορισμούς.

Το Facebook ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να αφήνει τους ανθρώπους να επιλέγουν αν θέλουν να δουν αυτές τις διαφημίσεις, αλλά η πολιτική αυτή θα είναι λίγο πιο ευέλικτη ώστε να μην χρειάζεται πλέον έγκριση για την προβολή διαφημίσεων που σχετίζονται με την τεχνολογία blockchain, τα νέα στο χώρο της βιομηχανίας, την εκπαίδευση ή τα events που σχετίζονται με το cryptocurrency.