Η δεύτερη απαγόρευση θα εμποδίσει σε σημαντικό βαθμό τους κατασκευαστές εφαρμογών να αποκομίσουν έσοδα από τις εφαρμογές τους, ακόμη και εκτός του Play Store. Ο Per Bjorke, ανώτερος διευθυντής προϊόντων της Google που ασχολείται με την ποιότητα των διαφημίσεων, παρενέβη αφότου έλαβε γνώση περί των νέων τεχνικών που χρησιμοποιούσαν οι κατασκευαστές εφαρμογών για την εμφάνιση out-of-app διαφημίσεων. Ο Per Bjorke ανέφερε πως πρόσφατα ανέπτυξαν μια καινούργια προσέγγισηπου βασιζόταν στην μηχανική μάθηση ώστε να εντοπίζουν πότε εμφανίζονται out-of-app διαφημίσεις.
Ο δημοσιογράφος του BuzzFeed Craig Silverman, ο οποίος έχει αναφερθεί κατά καιρούς σε απάτες που λαμβάνουν χώρα στο Play Store, δήλωσε ότι ένας από τους προγραμματιστές εφαρμογών που απαγορεύτηκαν είναι η Cheetah Mobile
, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές εφαρμογών Android στον κόσμο. Τον Νοέμβριο του 2018, ο Silverman αποκάλυψε ότι η κινεζική εταιρεία εμπλεκόταν σε ορισμένες μορφές απάτης μέσω διαφημίσεων.Επιπλέον, η Google δήλωσε ότι σχεδιάζει να λάβει ακόμα πιο αυστηρά μέτρα για όσους παραβούν τους κανόνες που έθεσε για τις out-of-app διαφημίσεις. Ο κατασκευαστής Android OS ανέλυσε επίσης ένα σχέδιο αποτελούμενο από τρία στάδια που έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι το οικοσύστημα των διαφημίσεων των Play Store και Android θα παραμείνει υγιές. Ακόμη, η Google χαρακτήρισε τις out-of-app διαφημίσεις ως από τις χειρότερες και πιο επικίνδυνες μορφές “κακοποίησης” και εκμετάλλευσης των χρηστών.
Επίσης, η Google πρόκειται να δημοσιεύσει καλύτερα και βελτιωμένα εργαλεία για τους κατασκευαστές εφαρμογών, προκειμένου να τους βοηθήσει να συμμορφωθούν και να συμβαδίσουν με τα πρότυπα της βιομηχανίας διαφημίσεων. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι οι κατασκευαστές εφαρμογών θα ενημερώνονται σχετικά με τα όρια που υπάρχουν όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να “ενοχλούν” τους χρήστες Android. Τέλος, η Google θα αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας του Android OS, προκειμένου να αντιμετωπίσει το νέο κύμα out-of-app διαφημίσεων.