Η εταιρεία τεχνολογίας Huawei Technologies Co, έχει απαγορεύσει την λήψη των αθλητικών ειδών Nike και Adidas από το κατάστημα εφαρμογών της, μετά από την δημόσια αναταραχή στην Κίνα σχετικά με τη θέση της στην αναφερόμενη καταναγκαστική εργασία των παραγωγών βαμβακιού της Xinjiang.

Δείτε επίσης: Adidas: Νέα τεχνολογία για τα αθλητικά παπούτσια υψηλών επιδόσεων

Παρόλο που η κινεζική κυβέρνηση δεν έχει ξεχωρίσει καμία συγκεκριμένη εταιρεία, ένα μποϊκοτάζ σε εθνικό επίπεδο εναντίον ξένων εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των H&M, Nike, Adidas και Burberry, έχει ξεκινήσει στη χώρα ως απάντηση στις προηγούμενες δηλώσεις των εταιρειών αυτών σχετικά με την άρνηση χρήσης βαμβακιού από την Xinjiang. Η Nike και η Adidas, που παρουσιάζουν ραγδαία ανάπτυξη στην Κίνα, είχαν πει προηγουμένως ότι δεν χρησιμοποιούν προϊόντα ή νήματα από την περιοχή Xinjiang.

Από σήμερα το πρωί, οι εφαρμογές Nike και Adidas στο κατάστημα εφαρμογών της Huawei δεν είναι διαθέσιμες για λήψη, ενώ τα αποτελέσματα αναζήτησης για τις δύο μάρκες στα τηλέφωνα Huawei είναι γκριζαρισμένα. Η Huawei δεν έχει κάνει ακόμα κάποιο σχόλιο.

Δείτε επίσης: Ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούνται περισσότερο σε όλο τον κόσμο;

Ακόμα, αρκετές διασημότητες της Κίνας, συμπεριλαμβανομένου του ποπ σταρ Eason Chan, έχουν διακόψει δημόσια τη συνεργασία τους με τους γίγαντες των αθλητικών ειδών.

Ωστόσο, το μποϊκοτάζ δεν επηρέασε τις πωλήσεις τους στην Κίνα. Οι μάρκες θα μπορούν ακόμα να βρεθούν σε μεγάλες κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως τα Taobao, JD.com και Pinduoduo και η ζήτηση των καταναλωτών παραμένει υψηλή.

Οι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένης της παρουσίας τους στην εφαρμογή WeChat της Tencent Holding, καθώς και στον ιστότοπο Weibo εξακολουθούν να είναι προσβάσιμοι, μαζί με την κινεζική έκδοση του ιστότοπού τους.

Δείτε ακόμα: Hacker πουλάει στο Dark Web τα data 538 εκατομμυρίων χρηστών του Weibo

Οι λήψεις εφαρμογών Nike και Adidas από το κινεζικό App Store της Apple λειτουργούσαν κανονικά τη Δευτέρα το πρωί.

Η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης H&M, ήταν μια από τις μάρκες που χτυπήθηκαν περισσότερο από το μποϊκοτάζ της Xinjiang, με το όνομά της να αφαιρείται από το κινεζικό ηλεκτρονικό εμπόριο και άλλες εφαρμογές λιανικής, ενώ τα καταστήματά της σε διάφορες πόλεις, συμπεριλαμβανομένων των Urumqi και Jinan, έκλεισαν.

Ορισμένες μεγάλες κινεζικές εταιρείες τεχνολογίας έχουν διαγράψει την εικονική παρουσία της εταιρείας ενδυμάτων από τις πλατφόρμες τους με αναζητήσεις για «H&M» και «HM», χωρίς να εμφανίζονται αποτελέσματα σε εφαρμογές χαρτών της Κίνας, ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, εφαρμογές για ταξίδια και πλατφόρμες παράδοσης φαγητού.