Μια νέα έρευνα έδειξε ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ad blocking λογισμικά (λογισμικά αποκλεισμού διαφημίσεων) και ειδικά στα smartphones τους.

Δείτε επίσης: Πώς να βρείτε τις διαφημίσεις που προβλήθηκαν πρόσφατα στο Facebook

Έως το τέλος του 2020, περίπου 257 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποιούσαν μηνιαίως ad blocking λογισμικά στους προσωπικούς υπολογιστές τους. Αλλά η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στα smartphones. Τα τελευταία πέντε χρόνια ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν ad blockers, έχει διπλασιαστεί, σύμφωνα με την έκθεση «2021 PageFair Adblock Report» της εταιρείας Blockthrough.

Δείτε επίσης: Γερμανία: Αγωγή εναντίον της Apple για το App Tracking Transparency

Οι διαφημίσεις είναι πολύ σημαντικές για τα κέρδη αμέτρητων sites, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εταιρειών, όπως το Facebook και η Google. Ωστόσο, η στάση της Apple σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και η αυξανόμενη χρήση των ad blocking λογισμικών δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να αποφεύγουν τις διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: Apple: Ban σε apps που επιβραβεύουν χρήστες για να επιτρέπουν την παρακολούθηση

Η Blockthrough χρηματοδότησε και μια έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 5.423 Αμερικανοί πολίτες. Η εταιρεία θέλησε να ερευνήσει τις απόψεις των συμμετεχόντων σχετικά με τις online διαφημίσεις. Περίπου το 40% των ενηλίκων των ΗΠΑ χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων

. Σύμφωνα με τη Blockthrough, αυτό το ποσοστό είναι το διπλάσιο από αυτό που συχνά αναφέρουν οι εκδότες με βάση τα λογισμικά ανίχνευσης ad-blocking.

Η έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι (81%) επιλέγουν να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις, κυρίως για να αποφύγουν τις παρεμβάσεις, τις διακοπές και την ενόχληση. Ο δεύτερος λόγος είναι η προστασία έναντι κακόβουλου λογισμικού και ο τρίτος λόγος η προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Για να υπολογίσει τη χρήση ad blocking προγραμμάτων παγκοσμίως, η Blockthrough βασίστηκε σε downloads της ad-blocking address list του Eyeo, κατασκευαστή του Adblock Plus browser plugin. Τέλος, top ad-blocking browser παραμένει ο UC Browser, με περίπου 310 εκατομμύρια χρήστες, παρά τις απαγορεύσεις στην Ινδία και Κίνα.

Πηγή: CNET