Το Facebook σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το πρώτο του smartwatch το καλοκαίρι του 2022. Η συσκευή θα διαθέτει οθόνη με δύο κάμερες που μπορούν να αποσπαστούν από τον καρπό για λήψη φωτογραφιών και βίντεο, που μπορούν να κοινοποιηθούν σε ολόκληρη τη σουίτα εφαρμογών του Facebook, συμπεριλαμβανομένου του Instagram.

Μια κάμερα στο μπροστινό μέρος της οθόνης του ρολογιού θα κάνει βιντεοκλήσεις, ενώ μια κάμερα αυτόματης εστίασης 1080p στο πίσω μέρος θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λήψη βίντεο όταν αποσυνδέεται – από το πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι – στον καρπό. Σύμφωνα με πηγές, ο γίγαντας των social media βρίσκεται σε συζητήσεις με άλλες εταιρείες, για να δημιουργήσει αξεσουάρ για την προσάρτηση του εξαρτήματος της κάμερας σε πράγματα, όπως σακίδια.

Στόχος είναι να ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες του smartwatch να το χρησιμοποιούν παρόμοια με τα smartphones. Αυτό είναι μέρος του σχεδίου του CEO της εταιρείας, Mark Zuckerberg, για την κατασκευή περισσότερων καταναλωτικών συσκευών που θα ανταγωνιστούν την Apple και τη Google, τους δύο κυρίαρχους δημιουργούς πλατφόρμας κινητών τηλεφώνων.

Facebook: Θα λανσάρει το πρώτο του smartwatch με δύο κάμερες το 2022

Διαβάστε επίσης: Γενικοί εισαγγελείς προτρέπουν το Facebook να μη δημιουργήσει Instagram για παιδιά

Το ντεμπούτο του Facebook στα smartwatches ανοίγει ένα ακόμη πεδίο ανταγωνισμού με την Apple, σε μια εποχή που οι δύο τεχνολογικοί γίγαντες βρίσκονται ήδη σε κόντρα σε άλλα μέτωπα.

Η Apple έχει τοποθετηθεί επιθετικά ως προστάτης της ιδιωτικότητας, περιορίζοντας τα είδη δεδομένων που μπορούν να συλλέξουν εφαρμογές όπως το Facebook. Αυτή η δυναμική θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα στο Facebook για να πείσει τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα προϊόν ανταγωνιστικό του Apple Watch.

Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει το ρολόι ως συσκευή φυσικής κατάστασης, με οθόνη μέτρησης καρδιακού ρυθμού. Το Facebook συνεργάζεται επίσης με κορυφαίους παρόχους τηλεπικοινωνιών στις ΗΠΑ για να υποστηρίξει τη σύνδεση LTE στο ρολόι. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεται να συνδεθεί με ένα τηλέφωνο για να λειτουργήσει. Το «έξυπνο» ρολόι θα κυκλοφορήσει σε λευκό, μαύρο και χρυσό, ενώ το Facebook ελπίζει να πωλήσει αρχικά έναν εξαψήφιο αριθμό συσκευών. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Apple πούλησε 34 εκατομμύρια smartwatches πέρυσι, σύμφωνα με το Counterpoint Research.

Δείτε ακόμη: Samsung Galaxy smartwatch: Πώς να το συνδέσετε με το νέο σας κινητό

Facebook: Θα λανσάρει το πρώτο του smartwatch με δύο κάμερες το 2022

Σε μελλοντικές εκδόσεις του smartwatch, το Facebook σχεδιάζει να το προσφέρει ως βασική συσκευή εισόδου για τα προγραμματισμένα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (AR), τα οποία ο Zuckerberg πιστεύει ότι μια μέρα θα υπάρχουν παντού, όπως τα κινητά τηλέφωνα. Η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τεχνολογία που απέκτησε από τα εργαστήρια της CTRL, μιας startup που έχει δείξει περιβραχιόνια ικανά να ελέγχουν έναν υπολογιστή μέσω κινήσεων καρπού.

Το Facebook σχεδιάζει να κυκλοφορήσει την πρώτη έκδοση του smartwatch το καλοκαίρι του 2022, ενώ δουλεύει ήδη πάνω στη δεύτερη και τρίτη γενιά για τα επόμενα χρόνια. Οι υπάλληλοι συζήτησαν πρόσφατα την τιμολόγηση της συσκευής, που θα ανέρχεται περίπου στα 400$, πράγμα που ενδέχεται όμως να αλλάξει. Το Facebook θα μπορούσε επίσης να απορρίψει εντελώς το ρολόι – πράγμα απίθανο – καθώς η συσκευή δεν έχει ακόμη εισέλθει στη μαζική παραγωγή ή ακόμη και έχει λάβει επίσημο όνομα.

Το ιστορικό του Facebook στην κατασκευή hardware δεν είναι και το καλύτερο. Το τηλέφωνο του 2013 σε συνεργασία με την HTC ήταν μια αποτυχία και δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τις πωλήσεις για τα ακουστικά Oculus VR ή το Portal, συσκευή συνομιλίας μέσω βίντεο για το σπίτι. Σε πρόσφατες συνεντεύξεις, στελέχη δήλωσαν ότι οι πωλήσεις για τα ακουστικά Oculus Quest 2 έχουν ξεπεράσει όλα τα προηγούμενα ακουστικά Oculus στο σύνολό τους.

Facebook – Γυαλιά Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR)

Πρόταση: WatchOS 7.4: Οι 2 νέες δυνατότητες του Apple Watch που θα αγαπήσετε!

Το ενδιαφέρον του Facebook για την κατασκευή smartwatch υπάρχει εδώ και μερικά χρόνια. Επεδίωκε να αποκτήσει την Fitbit το 2019, προτού η Google προχωρήσει και κάνει την αγορά. Έκτοτε, το κοινωνικό δίκτυο έχει ξοδέψει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να αναπτύξει την πρώτη έκδοση του ρολογιού του και έχει εκατοντάδες άτομα που εργάζονται στην προσπάθεια, όπως αναφέρουν εσωτερικές πηγές. Οι πληροφορίες ανέφεραν νωρίτερα ότι το Facebook δημιουργούσε ένα «έξυπνο» ρολόι με λειτουργίες υγείας και ανταλλαγής μηνυμάτων, αλλά οι πληροφορίες σχετικά με τις κάμερες και άλλες λεπτομέρειες είναι νέες.

Χρησιμοποιώντας μια προσαρμοσμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος Android της Google, το Facebook σχεδιάζει να στηριχθεί στη σουίτα εφαρμογών, καθώς και σε εξωτερικές συνεργασίες, για να δημιουργήσει συναρπαστικές εμπειρίες για το ρολόι, το οποίο θα περιλαμβάνει μια συνοδευτική εφαρμογή για τηλέφωνα. Μένει τώρα να δούμε αν το Facebook θα καταφέρει να ανταγωνιστεί την Apple και στον χώρο των smartwatches.

Πηγή πληροφοριών: theverge.com