Ο ανταγωνιστής του TikTok, YouTube Shorts, θα κυκλοφορήσει σύντομα σε όλες τις περιοχές στις οποίες διατίθεται το YouTube. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι τώρα διαθέσιμο σε περισσότερες από 100 χώρες.

Το YouTube Shorts ξεκίνησε στην Ινδία τον Σεπτέμβριο του 2020, ενώ μια beta έκδοση κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ νωρίτερα αυτό το έτος. Έκτοτε, το YouTube έχει επεκτείνει την υπηρεσία σε περισσότερες από 26 χώρες (έδωσε σε άτομα σε 26 χώρες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν content creation tools του Shorts. Όποιος έχει πρόσβαση στο YouTube μπορεί να παρακολουθήσει βίντεο Shorts).

Δείτε επίσης: «Shorts»: το χαρακτηριστικό του YouTube που ανταγωνίζεται το TikTok

Το YouTube λέει ότι το Shorts θα παραμείνει σε beta έκδοση σε όλες τις χώρες, αλλά σκοπεύει να προσθέσει περισσότερες δυνατότητες.

Δείτε επίσης: Donald Trump: Μηνύει Facebook, Twitter, YouTube για λογοκρισία

Ωστόσο, τώρα θα είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο, όπου είναι διαθέσιμο και το YouTube.

Όταν η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά την υπηρεσία, ο καθένας μπορούσε να δει ένα Short. Ωστόσο, μόνο άτομα σε συγκεκριμένες χώρες μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στα εργαλεία που δημιούργησε το YouTube για τη μαγνητοσκόπηση και την επεξεργασία των Shorts.

Με τη νέα ανακοίνωση, η εταιρεία λέει ότι θα κάνει αυτά τα εργαλεία ευρέως διαθέσιμα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιθανό να βλέπετε όλο και περισσότερα κλιπ να εμφανίζονται στην πλατφόρμα.

Δείτε επίσης: TikTok: Μπορείτε να στέλνετε βιογραφικά μέσω της πλατφόρμας μας

Το αστείο είναι ότι το YouTube κάνει ευρέως διαθέσιμη μια υπηρεσία που μοιάζει με τη δημοφιλή εφαρμογή TikTok, τη στιγμή που το ίδιο το TikTok προσπαθεί να μοιάσει περισσότερο στο YouTube. Στις αρχές Ιουλίου, η εταιρεία, μετά από μήνες δοκιμών, έδωσε σε όλους τους χρήστες τη δυνατότητα να καταγράφουν κλιπ διάρκειας έως και τριών λεπτών. To TikTok είπε ότι η αύξηση του χρόνου έγινε σε μια προσπάθεια της εταιρείας να δώσει στους δημιουργούς περισσότερη ευελιξία, ειδικά για όσους κάνουν tutorials μαγειρικής και ομορφιάς.