Τον Οκτώβριο οι παραδόσεις αυτοκινήτων της Nio σε πελάτες μειώθηκαν απότομα καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και οι αλλαγές στις γραμμές παραγωγής της επηρέασαν την κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων.

Δείτε επίσης: Η Xiaomi το 2024 θα παράγει μαζικά τα δικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δείτε επίσης: Lucid Air: Είναι καλύτερο από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Tesla;

Οι μετοχές της εταιρείας που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης υποχώρησαν κατά 4% στο pre-market trade τη Δευτέρα.

Η Nio είπε ότι παρέδωσε 3.667 οχήματα τον Οκτώβριο, σημειώνοντας πτώση άνω του 65% από τον Σεπτέμβριο.

Η εταιρεία είπε ότι οι παραδόσεις «επηρεάστηκαν σημαντικά από τη μείωση του όγκου παραγωγής ως αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης και της αναβάθμισης των γραμμών παραγωγής και της προετοιμασίας νέων προϊόντων».

Η Nio κατηγόρησε και τις «αστάθειες της εφοδιαστικής αλυσίδας» για την πτώση των παραδόσεων Οκτωβρίου.

Τον Ιανουάριο παρουσίασε το πρώτο της σεντάν, το ET7 και σχεδιάζει να ξεκινήσει τις παραδόσεις αυτού του αυτοκινήτου τον επόμενο χρόνο.

Τους τελευταίους μήνες, η Nio έχει επηρεαστεί από την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών

που έπληξε τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Παρόλα αυτά, η Nio είπε ότι οι παραγγελίες της τον Οκτώβριο έφτασαν στο υψηλότερο ρεκόρ όλων των εποχών λόγω της «αυξανόμενης ζήτησης των χρηστών».

Δείτε επίσης: Η Hertz κάνει τη μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο με 100.000 Tesla

Οι ανταγωνιστές της εταιρείας φαίνεται πως τα πήγαν πολύ καλύτερα τον Οκτώβριο στις παραδόσεις.

Η Xpeng Inc με έδρα το Guangzhou είπε ότι παρέδωσε περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα για δεύτερο συνεχόμενο μήνα (Οκτώβριο), μείωση 2,6% σε μηνιαία βάση.

Η Li Auto είπε ότι οι παραδόσεις του Οκτωβρίου του σπορ οχήματος Li ONE ανήλθαν σε 7.649, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 8% από μήνα σε μήνα. Η Li Auto ήταν η μόνη εταιρεία από τις τρεις που παρέδωσε περισσότερα αυτοκίνητα τον Οκτώβριο από τον Σεπτέμβριο.

Πηγή πληροφοριών: cnbc.com