Η Signal έχει προσθέσει έναν εύκολο τρόπο, ώστε οι χρήστες να αναφέρουν και να αποκλείουν ανεπιθύμητα μηνύματα απευθείας από τις οθόνες αιτημάτων μηνυμάτων, με ένα μόνο κλικ.

Δείτε επίσης: Το Signal διορθώνει bug που έστελνε τυχαίες εικόνες σε λάθος επαφές

Αναφορά και αποκλεισμός ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Ενώ οι χρήστες μπορούσαν ήδη να αποκλείσουν τέτοια αιτήματα και να τα διαγράψουν, η Signal άλλαξε τώρα το παράθυρο διαλόγου αποκλεισμού για να συμπεριλάβει την επιλογή “Αναφορά ανεπιθύμητου και αποκλεισμός” για την αναφορά ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

«Για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων μηνυμάτων σε όλο το δίκτυο, προσθέσαμε την δυνατότητα αναφοράς για τους παραλήπτες, εάν εμφανιστεί ένα ανεπιθύμητο εισερχόμενο μήνυμα. Όταν αποκλείετε έναν χρήστη από την οθόνη αιτήματος μηνυμάτων, μπορείτε επίσης να αναφέρετε το μήνυμα ως ανεπιθύμητο», δήλωσε η Signal.

Όταν κάνετε κλικ στην “Αναφορά ανεπιθύμητου και αποκλεισμός“, η συσκευή σας θα στείλει τόσο τον αριθμό τηλεφώνου του αποστολέα όσο και ένα αναγνωριστικό του μηνύματος στους διακομιστές της Signal.

Δείτε ακόμα: Το Facebook μπλοκάρει τον διαφημιστικό Instagram-λογαριασμό του Signal

Εάν ο ίδιος αριθμός τηλεφώνου αναφερθεί πολλές φορές ή εμφανίσει σημάδια ότι χρησιμοποιείται ως πλατφόρμα για αυτοματοποιημένα ανεπιθύμητα μηνύματα, η Signal θα ζητήσει ένα “proof of humanity” που θα αποκλείει την αποστολή πρόσθετων μηνυμάτων μέχρι ένας έλεγχος (π.χ. ένα CAPTCHA) να ολοκληρωθεί από τον αποστολέα.

Αυτή η προσέγγιση αντιμετώπισης πιθανών αποστολέων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, επιτρέπει στην εφαρμογή να τους επιβραδύνει, ενώ παράλληλα διατηρεί καθαρά τα μηνύματα για τους τακτικούς χρήστες.

Αυτές οι αλλαγές δεν θα μπορούσαν να είχαν έρθει σε καλύτερη στιγμή, μετά την τεράστια εισροή εκατομμυρίων νέων χρηστών αυτό το μήνα, που εντάχθηκαν στο Signal μετά τη μαζική διακοπή λειτουργίας του Facebook στις αρχές Οκτωβρίου.

Η Signal είπε επίσης ότι αντιμετώπισε τα δικά της προβλήματα στον απόηχο της 6ωρης παγκόσμιας διακοπής λειτουργίας του Facebook, αφού οι χρήστες του συμμετείχαν σε μια μαζική έφοδο στις πλατφόρμες του Signal και του Telegram.

Δείτε επίσης: Οι κυβερνοεγκληματίες αφήνουν το dark web και «μετακομίζουν» στο Telegram

«Οι εγγραφές στο Signal έχουν αυξηθεί», έγραψε στο Twitter η ομάδα μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Signal ενώ το Facebook αντιμετώπιζε τη διακοπή λειτουργίας της 4ης Οκτωβρίου.

Επί του παρόντος, το Signal έχει περισσότερες από 50 εκατομμύρια εγκαταστάσεις σε συσκευές Android και πάνω από 426.000 αξιολογήσεις στο Apple App Store.

Ο Pavel Durov, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Telegram, πρόσθεσε ότι περισσότεροι από 70 εκατομμύρια χρήστες εντάχθηκαν σε μια μέρα λόγω της διακοπής λειτουργίας του Facebook.