Οι πελάτες σε βασικές αγορές της Ασίας δεν μπορούν πλέον να είναι σίγουροι ότι θα λάβουν τα iPad ή το iPhone 13 εγκαίρως για τις διακοπές, καθώς οι ελλείψεις ωθούν τις ημερομηνίες παράδοσης της Apple μέχρι τον Ιανουάριο.

Δείτε επίσης: Πώς να χρησιμοποιήσετε το Apple Watch Dock

Η σειρά iPhone 13 της Apple έχει πληγεί στο παρελθόν από ελλείψεις τσιπ προμηθευτών, σε βαθμό που ο Tim Cook λέει ότι κόστισε στην εταιρεία 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμένες πωλήσεις για το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Τώρα μια νέα έκθεση λέει ότι η Apple δεν θα είναι σε θέση να παραδώσει το iPhone 13 Pro , ή ορισμένα μοντέλα iPad, σε πελάτες σε όλη την Ασία.

Δείτε επίσης: Apple: Επεκτείνει το repair program για το πρόβλημα ήχου σε iPhone 12/iPhone 12 Pro

Σύμφωνα με τη Nikkei Asia, είναι ήδη πολύ αργά για τους πελάτες στις Φιλιππίνες να παραγγείλουν το iPhone 13 Pro για παράδοση πριν από τα Χριστούγεννα. Αυτή η συνθήκη έρχεται και για αγοραστές στην Κίνα, την Ταϊβάν, το Χονγκ Κονγκ και τη Μαλαισία, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ο μέσος χρόνος αναμονής εκεί είναι περίπου τέσσερις εβδομάδες.

Τώρα υπολογίζεται ότι οι καταναλωτές περιμένουν οκτώ εβδομάδες για το μοντέλο iPad Space Gray με 256 GB και Wi-Fi, που σημαίνει ότι η παράδοση αναμένεται στις 14 Ιανουαρίου 2022.

Η Nikkei Asia λέει ότι οι καθυστερήσεις του iPad οφείλονται στο ότι η Apple δίνει προτεραιότητα στα iPhone, με 50% λιγότερα iPad να κατασκευάστηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο από ό,τι είχε προγραμματιστεί.

Δείτε επίσης: Apple: Σχεδιάζει να κυκλοφορήσει πλήρως αυτόνομο όχημα το 2025;

Δεν είναι ακόμη σαφές τι σημαίνει αυτό για τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς αφορά την παροχή iPhone και iPad. Οι πελάτες συνιστάται να κάνουν τα ψώνια τους νωρίς για την περίοδο των εορτών.

Πηγή πληροφοριών: appleinsider.com