Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla Elon Musk, είπε στους υπαλλήλους της εταιρείας να μην αγχώνονται για να πραγματοποιήσουν τις παραδόσεις οχημάτων μέχρι το τέλος αυτού του τριμήνου και να επικεντρωθούν στην ελαχιστοποίηση του κόστους, αναφέρει το CNBC. Στο σημείωμα της 26ης Νοεμβρίου, ο Musk έγραψε ότι δεν θέλει η εταιρεία «να δαπανά πολλά για επιτάχυνση χρεώσεων, υπερωρίες και προσωρινούς εργολάβους μόνο και μόνο για να φτάσουν τα αυτοκίνητα στο τέταρτο τρίμηνο».

Δείτε επίσης: Κάποιοι ιδιοκτήτες Tesla δεν μπορούν να ξεκλειδώσουν τα αυτοκίνητα τους

«Αυτό που συμβαίνει ιστορικά είναι ότι σπριντάρουμε σαν τρελοί στο τέλος του τριμήνου για να μεγιστοποιήσουμε τις παραδόσεις, αλλά στη συνέχεια οι παραδόσεις μειώνονται μαζικά τις πρώτες εβδομάδες του επόμενου τριμήνου», είπε ο Musk. «Στην πραγματικότητα, σε μια περίοδο έξι μηνών, δεν θα έχουμε παραδώσει επιπλέον αυτοκίνητα, αλλά θα έχουμε ξοδέψει πολλά χρήματα και θα έχουμε καεί για να επιταχύνουμε τις παραδόσεις τις τελευταίες δύο εβδομάδες κάθε τριμήνου».

Η ανακοίνωση εστάλη λίγο περισσότερο από ένα μήνα αφότου η Tesla μπόρεσε να αυξήσει τις παγκόσμιες παραδόσεις της σε πάνω από 241.000 το τελευταίο τρίμηνο, παρά τα παγκόσμια προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και την έλλειψη chip που έπληξε τις πωλήσεις άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η General Motors και η Ford. Το CNBC σημειώνει ότι η Tesla δεν έχει δημοσιεύσει σαφή στόχο παράδοσης για το 2021, αλλά ότι σκοπεύει χαλαρά να αυξήσει τις παραδόσεις κατά περίπου 50 τοις εκατό σε ετήσια βάση. Παρέδωσε 500.000 οχήματα το 2020 και έχει ήδη αναφέρει ότι έχει παραδώσει 627.350 τα πρώτα τρία τρίμηνα του 2021. Σε αυτό το πλαίσιο, φαίνεται ότι υπάρχει λιγότερη ανάγκη για την Tesla να βιαστεί να πετύχει τους στόχους της.

Δείτε ακόμα: Η Tesla τοποθετεί κεραίες Starlink στους σταθμούς Supercharger

Αυτό δεν σημαίνει ότι η Tesla δεν αντιμετώπισε καμία πρόκληση παράδοσης φέτος. Τον Αύγουστο, το CNBC ανέφερε ότι ορισμένοι πελάτες βίωσαν καθυστέρηση στην παράδοση των αυτοκινήτων τους από εβδομάδες έως και μήνες, λόγω ελλείψεων ανταλλακτικών και προκλήσεων κατασκευής στο εργοστάσιό της στο Fremont. Υπήρξαν επίσης αναφορές αυτόν τον μήνα για αυτοκίνητα που παραδόθηκαν χωρίς χαρακτηριστικά όπως θύρες USB, προφανώς ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας έλλειψης chip.

Η Electrek σημειώνει ότι αυτή μπορεί να μην ήταν η πρώτη φορά που ο Musk είπε στους υπαλλήλους να επικεντρωθούν στο κόστος και όχι στους στόχους παράδοσης, αλλά ότι η πρακτική παρόλα αυτά συνεχίστηκε εντός της εταιρείας. Αυτό φέρεται να δημιουργεί έντονες πιέσεις στο τέλος του τριμήνου στην Tesla, αυξάνει το κόστος και μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες να σπεύσουν να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους.

Δείτε επίσης: Ο Elon Musk πούλησε και άλλες μετοχές της Tesla

Στο πρόσφατο σημείωμά του, ο Musk συνεχίζει λέγοντας ότι η εταιρεία αναμένει να γνωρίσει ένα μεγάλο κύμα παραδόσεων στα τέλη Δεκεμβρίου, καθώς οι αποστολές από την Καλιφόρνια και την Κίνα φτάνουν στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ και της Ευρώπης αντίστοιχα. Αλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος θέλει να μειώσει το μέγεθος αυτών των κυμάτων στο μέλλον, «προς ένα σταθερότερο και πιο αποτελεσματικό ρυθμό παραδόσεων».