OnePlus 10 Pro: Πρώτη επίσημη εικόνα-Φτάνει στην Κίνα στις 11 Ιανουαρίου

Η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών ειδών, OnePlus, συνηθίζει να κυκλοφορεί νέα τηλέφωνα την άνοιξη, αλλά φαίνεται πως φέτος τα νέα smartphones θα έρθουν νωρίτερα. Τη Δευτέρα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει το επόμενο της τηλέφωνο, το OnePlus 10 Pro, στις 11 Ιανουαρίου, στην Κίνα. Το τηλέφωνο θα κυκλοφορήσει αργότερα και σε άλλες περιοχές.

Δείτε επίσης: Έξυπνο κολάρο θέλει να γίνει το Apple Watch του σκύλου σας

Αν και δεν αποκαλύφθηκαν τιμές ή προδιαγραφές του τηλεφώνου τη Δευτέρα, η εταιρεία μοιράστηκε μια εικόνα του επανασχεδιασμένου συστήματος καμερών, στο πίσω μέρος του smartphone. Η εικόνα αυτή επιβεβαιώνει προηγούμενες διαρροές σχετικά με τις κάμερες. Η OnePlus δεν είπε πότε θα φτάσει το τηλέφωνο στις ΗΠΑ ή σε άλλες αγορές εκτός Κίνας.

Σύμφωνα με τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει, το νέο smartphone θα διαθέτει οθόνη QHD Plus 6,7 ιντσών με refresh rate 120 Hz, Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 CPU, 12 GB RAM, υποστήριξη 5G και μπαταρία 5.000 mAh.

Δείτε επίσης: Τα EVs αποτελούσαν το 65 τοις εκατό των πωλήσεων αυτοκινήτων στη Νορβηγία πέρυσι

Όσον αφορά στις κάμερες, οι τρεις πίσω φακοί αναμένεται να είναι ένας primary shooter 48 megapixel που θα συνοδεύεται από έναν ultra-wide-angle φακό 50 megapixel και 8-megapixel telephoto

. Επίσης, λέγεται ότι το OnePlus 10 Pro θα διαθέτει στο μπροστινό μέρος μια selfie camera 32 megapixel. Όπως φαίνεται από την εικόνα, το 10 Pro θα συνεχίσει τη συνεργασία της OnePlus με τον κατασκευαστή καμερών Hasselblad.

Ο ιδρυτής της OnePlus, Pete Lau, δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι το νέο τηλέφωνο θα λειτουργεί με ένα νέο ενοποιημένο λειτουργικό σύστημα που συνδυάζει το OxygenOS που βασίζεται στο Android με το ColorOS της Oppo.

Δείτε επίσης: Η Siri πλέον δεν βαθμολογεί τα τραγούδια της Apple Music στο iOS 15

Τόσο η Oppo όσο και η OnePlus (μαζί άλλα smartphone brands) είναι θυγατρικές του κινεζικού ομίλου BBK Electronics.

Σε μια ανάρτηση τον Ιούνιο, ο Lau, ο οποίος είναι τώρα ο επικεφαλής προϊόντων της Oppo, εξήγησε ότι τα δύο subbrands θα έχουν ένα “deeper integration”. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι το OnePlus brand θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα και θα φροντίσει να παρέχει όσο το δυνατόν καλύτερα προϊόντα και εμπειρίες στους πελάτες του.

Πηγή: CNET