Η Apple παράτεινε για ακόμα μία φορά την προθεσμία που έχει θέσει σχετικά με την απαίτησή της από τις διαδικτυακές εφαρμογές ομάδων και εκδηλώσεων να συμμορφώνονται με την πολιτική αγορών εντός εφαρμογής της εταιρείας, όπως ανακοινώθηκε σε μια ανάρτηση ιστολογίου από  έναν προγραμματιστή της εταιρείας. Οι εφαρμογές αυτής της κατηγορίας μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν εναλλακτικές επιλογές πληρωμής έως τις 30 Ιουνίου, επιτρέποντάς τους να παρακάμψουν τη μείωση κατά 15 έως 30 τοις εκατό της Apple από τις αγορές εντός εφαρμογής.

Δείτε επίσης: Σαν σήμερα η Apple κυκλοφόρησε το πρώτο Macintosh computer

«Το 2020, επιλέξαμε να υποστηρίξουμε εφαρμογές και προγραμματιστές που χρειαζόταν να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες από διαπροσωπικές σε ψηφιακές ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19», γράφει η Apple στην ανάρτηση. «Δεδομένης της πρόσφατης αναζωπύρωσης του COVID και της συνεχιζόμενης επίδρασής του στις προσωπικές υπηρεσίες, παρατείναμε την πιο πρόσφατη προθεσμία».

Δείτε ακόμα: Η Apple με το iOS 15 διόρθωσε δύο σοβαρές ευπάθειες ασφαλείας

Η Apple εισήγαγε αλλαγές στην πολιτική της για αγορές εντός εφαρμογής τον Σεπτέμβριο του 2020, διευκρινίζοντας ότι οι εφαρμογές που παρέχουν «one-to-few and one-to-many εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο

», όπως διαδικτυακές τάξεις και εικονικές ομαδικές εκδηλώσεις, πρέπει να διεκπεραιώνουν πληρωμές μέσω της εφαρμογής. Ωστόσο, η εταιρεία άλλαξε τους κανόνες της για να επιτρέψει σε «person-to-person» εμπειρίες που αποτελούνται από δύο μόνο άτομα, όπως ιατρικές συμβουλές ή περιηγήσεις σε ακίνητα, να χρησιμοποιούν άλλους τρόπους πληρωμής.

Δείτε επίσης: Λερώθηκε το πανί γυαλίσματος της Apple; Απλά καθαρίστε το!

Αφού αντιμετώπισε κριτική για τη χρέωση προμήθειας για τις πλατφόρμες εκδηλώσεων εν μέσω πανδημίας, η Apple αποφάσισε να αναβάλει τους κανόνες που στοχεύουν τις εφαρμογές ομαδικών εκδηλώσεων τον Νοέμβριο του 2020 και αργότερα παρέτεινε την αναστολή έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021.