Η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet, σημείωσε για πρώτη φορά το 2021 ετήσια έσοδα 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ένα ποσό ρεκόρ. Η παρατεινόμενη πανδημία του κορωνοϊού και τα συνεχιζόμενα προβλήματα στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, φαίνεται ότι δεν επηρέασαν την πορεία της εταιρείας. Για ολόκληρο το έτος 2021, η εταιρεία σημείωσε άνοδο 41% ​​σε ετήσια βάση στα 257 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 75,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο του 2021, μία αύξηση της τάξης του 32 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος.

Δείτε επίσης: Η Google θα περιορίσει τον δωρεάν απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο στο Drive για WhatsApp backups

«Το τέταρτο τρίμηνο σημειώθηκε συνεχής ισχυρή ανάπτυξη στη διαφημιστική μας επιχείρηση, η οποία βοήθησε εκατομμύρια επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν και να βρουν νέους πελάτες, είχαμε τριμηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων για τα τηλέφωνά μας Pixel παρά τους περιορισμούς προσφοράς και η επιχείρησή μας στο Cloud συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά», δήλωσε ο CEO της Alphabet και της Google, Sundar Pichai. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης μια διάσπαση μετοχών 20 προς 1 που θα τεθεί σε ισχύ τον Ιούλιο.

Η εταιρεία συνήθως δεν αναλύει αριθμούς για συσκευές όπως τα τηλέφωνα Pixel, τα προϊόντα Nest smart home ή το λειτουργικό σύστημα Android και τα συμπεριλαμβάνει απλά στο “Google other” στην ενότητα “Υπηρεσίες Google“. Η κατηγορία “Υπηρεσίες” περιλαμβάνει επίσης το YouTube και την Αναζήτηση, δύο από τα τμήματα με τις καλύτερες επιδόσεις της εταιρείας. Η κατηγορία «Google other» απέφερε έσοδα 8,16 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο.

Δείτε ακόμα: Η Google διορθώνει Android Auto bug – δεν εμφανίζονταν ειδοποιήσεις μηνυμάτων

Η Google είχε διαφημιστικά έσοδα 61,24 δισεκατομμυρίων δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο. Η Apple έκανε αλλαγές απορρήτου στο iOS πέρυσι, απαιτώντας από τους χρήστες να επιλέξουν εάν ήθελαν να επιτρέψουν στις εφαρμογές να τους παρακολουθούν σε άλλες εφαρμογές και σε ιστότοπους. Η διαφάνεια παρακολούθησης εφαρμογών επηρέασε την ικανότητα πολλών διαφημιζόμενων να στοχεύουν με διαφημίσεις τους χρήστες και τον Οκτώβριο, οι Financial Times ανέφεραν ότι το Facebook (Meta), το Twitter, το Snapchat και το YouTube έχασαν σχεδόν 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα το δεύτερο εξάμηνο του 2021 ως αποτέλεσμα των νέων ρυθμίσεων iOS.

Ωστόσο η Google συλλέγει τα δικά της δεδομένα μέσω της επισκεψιμότητας αναζήτησης και του YouTube, επομένως έχει επηρεαστεί λιγότερο από την αλλαγή του iOS. Η εταιρεία απέφερε έσοδα 8,63 δισεκατομμυρίων δολαρίων από διαφημίσεις YouTube μόνο το τέταρτο τρίμηνο του 2021.

Δείτε επίσης: Microsoft Defender: Εντοπίζει ευπάθειες σε Android και iOS

Η εταιρεία σημείωσε λειτουργική ζημία 890 εκατομμυρίων δολαρίων στο τμήμα Cloud με έσοδα 5,54 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το τμήμα Other Bets, το οποίο περιλαμβάνει το τμήμα αυτόνομων οχημάτων Waymo και το τμήμα βιοεπιστημών Verily, απέφερε έσοδα 181 εκατομμυρίων δολαρίων.

Πέρυσι ήταν η πρώτη φορά που η Alphabet ξεπέρασε τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, που είναι σχεδόν τριπλάσια από τα έσοδα της εταιρείας από το 2016, μόλις πέντε χρόνια νωρίτερα.