Η πρόεδρος της FCC, Jessica Rosenworcel εξέδωσε μια πρόταση που θα μπορούσε να κάνει πιο δύσκολο για τα robocalls να αφήνουν «ringless» φωνητικά μηνύματα στα εισερχόμενά σας χωρίς να λάβουν πρώτα την άδειά σας. Τα φωνητικά μηνύματα χωρίς κλήση είναι εκείνα τα ενοχλητικά μηνύματα που εμφανίζονται στα εισερχόμενα του τηλεφωνητή σας χωρίς να έχει χτυπήσει το τηλέφωνό σας.

Δείτε επίσης: Πώς να αποσιωπήσετε άγνωστους καλούντες και περιεχόμενο Robocall σε iPhone

Η Rosenworcel λέει ότι η τεχνολογία πίσω από τα φωνητικά μηνύματα χωρίς κλήση, θα πρέπει να υπόκειται στους ίδιους κανόνες που ορίζονται από τον Νόμο για την Προστασία των Καταναλωτών Τηλεφωνίας (TCPA), ο οποίος υποτίθεται ότι εμποδίζει τα robocalls  να καλούν τον αριθμό σας χωρίς τη συγκατάθεσή σας. Το TCPA ορίζει επίσης έναν αριθμό άλλων κανόνων, απαιτώντας από τις εταιρείες τηλεμάρκετινγκ να δημιουργούν και να συμμορφώνονται με μια λίστα “Μην καλείτε” και να τους απαγορεύει να καλούν σε κατοικίες μεταξύ 9 μ.μ. και 8 π.μ.

Δείτε ακόμα: Jacob Wohl, Jack Burkman: Θα πληρώσουν πρόστιμο για robocalls;

«Το φωνητικό ταχυδρομείο χωρίς κλήση μπορεί να είναι ενοχλητικό, επεμβατικό και μπορεί να οδηγήσει σε απάτη όπως άλλα robocalls – επομένως θα πρέπει να αντιμετωπίζει τους ίδιους κανόνες προστασίας των καταναλωτών

», δήλωσε η Rosenworcel. «Αυτή η δράση της FCC θα συνεχίσει να δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέγουν σε ποιους δίνουν άδεια να επικοινωνήσουν μαζί τους».

Δείτε επίσης: T-Mobile, AT&T, Verizon: Τί μέτρα λαμβάνουν για να μειώσουν τα robocalls;

Η πρόταση της Rosenworcel είναι μια απάντηση σε μια αναφορά που κατατέθηκε το 2017 από την εταιρεία robocalls All About the Message (PDF). Η εταιρεία υποστήριξε ότι οι αυτοματοποιημένες κλήσεις που πηγαίνουν κατευθείαν στον αυτόματο τηλεφωνητή, δεν πρέπει να προστατεύονται από το TCPA, υποστηρίζοντας ότι τεχνικά δεν είναι τηλεφωνικές κλήσεις και ως εκ τούτου δεν πρέπει να εντάσσονται στο νόμο. Πέρυσι, η FCC άρχισε να απαιτεί από όλους τους παρόχους συσκευών τηλεφωνίας να εφαρμόζουν μια υπηρεσία επαλήθευσης κλήσεων για να βοηθούν τους καταναλωτές να αναγνωρίζουν τις αυτοματοποιημένες κλήσεις.