Η Fitbit, ο κατασκευαστής φορητών συσκευών παρακολούθησης υγείας που ανήκει στην Google, ανακαλεί το έξυπνο ρολόι Ionic μετά από περισσότερες από 100 αναφορές για τραυματισμούς από εγκαυμάτα που προκλήθηκαν από υπερθέρμανση της μπαταρίας, ανακοίνωσε την Τετάρτη η Επιτροπή Ασφάλειας Καταναλωτικών Προϊόντων.

Δείτε επίσης: Τα νέα ThinkPads της Lenovo θα διαθέτουν επεξεργαστές Snapdragon & οθόνες 165 Hz

Περίπου ένα εκατομμύριο από τις συσκευές, που παρακολουθούν τη δραστηριότητα, τον καρδιακό ρυθμό και τον ύπνο, πωλήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες από τον Σεπτέμβριο του 2017 έως τον Δεκέμβριο του 2021, με επιπλέον 693.000 πωλήσεις διεθνώς. Η Fitbit έλαβε τουλάχιστον 174 αναφορές για υπερθέρμανση της μπαταρίας ιόντων λιθίου, που οδήγησε σε 118 αναφερόμενους τραυματισμούς, συμπεριλαμβανομένων δύο περιπτώσεων εγκαυμάτων τρίτου βαθμού και τεσσάρων εγκαυμάτων δεύτερου βαθμού, σύμφωνα με την επιτροπή.

Στους ιδιοκτήτες θα επιστραφούν 299 $ μετά την επιστροφή του Ionic ρολογιού τους και θα λάβουν έναν εκπτωτικό κωδικό για επιλεγμένες συσκευές Fitbit, ανέφερε η επιτροπή.

Δείτε επίσης: Poco X4 Pro 5G: Το πρώτο κινητό με κάμερα 108 megapixel

Ένας εκπρόσωπος της Fitbit σημείωσε ότι οι αναφορές τραυματισμών αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 0,01 τοις εκατό όλων των ρολογιών Ionic που πωλήθηκαν και είπε ότι η ανάκληση δεν επηρέασε άλλα προϊόντα Fitbit.

Το 2014, η Fitbit ανακάλεσε περισσότερα από ένα εκατομμύριο βραχιολάκια Force, αφού οι πελάτες παραπονέθηκαν για σοβαρό ερεθισμό του δέρματος. Η εταιρεία τότε απέφυγε να ανακαλέσει τα βραχιολάκια Flex, μετά από παρόμοια παράπονα, προσθέτοντας μια προειδοποίηση αλλεργίας για το νικέλιο και μια οδηγία που απέτρεπε τους χρήστες από το να φορούν πολύ σφιχτά τα βραχιολάκια.

Σύμφωνα με τα φόρουμ της κοινότητας Fitbit, οι χρήστες αναφέρουν προβλήματα με υπερθέρμανση των ρολογιών Ionic τουλάχιστον από το 2019.

Δείτε επίσης: Google Pixel Watch & Pixel 6a: Ετοιμάζονται να κάνουν το ντεμπούτο τους

Η Google απέκτησε την Fitbit για 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια στις αρχές του 2021, αφού συμφώνησε να μην χρησιμοποιεί τα δεδομένα υγείας και ευεξίας που είχε στην κατοχή της η Fitbit για να δημιουργήσει στοχευμένες διαφημίσεις.

Πηγή πληροφοριών: nytimes.com