Το Instagram ανοίγει τη δυνατότητα προσθήκης ετικετών προϊόντων σε όλους τους χρήστες στις ΗΠΑ, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεστε πλέον λογαριασμό επιχείρησης ή δημιουργού για να προσθέσετε ετικέτες σε προϊόντα στις αναρτήσεις σας. Από σήμερα, η λειτουργία θα αρχίσει να διατίθεται σε όλους «τους επόμενους μήνες». Το Instagram έχει μεταμορφωθεί σε μια εφαρμογή όπου μπορείτε να αγοράσετε σχεδόν τα πάντα.

Δείτε επίσης: Το Instagram μπλόκαρε τον Kanye West για 1 μέρα για ρατσιστικό post

Η πλατφόρμα κυκλοφόρησε για πρώτη φορά την προσθήκη ετικετών προϊόντων το 2016 ως μέρος της αρχικής της ώθησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, υποστηρίζοντας αργότερα ετικέτες προϊόντων σε αναρτήσεις βίντεο και Stories (και σε Reels). Καθώς η εμπειρία αγορών του Instagram συνέχισε να εξελίσσεται, η πλατφόρμα πρόσθεσε μια λειτουργία εγγενούς ολοκλήρωσης αγοράς που σας επιτρέπει να αγοράζετε προϊόντα απευθείας από ετικέτες και έδωσε στους δημιουργούς τη δυνατότητα να επισημαίνουν προϊόντα στις αναρτήσεις τους.

Δείτε επίσης: Instagram: Κυκλοφόρησε νέα εργαλεία γονικού ελέγχου

Για να προσθέσετε ετικέτα σε ένα προϊόν, ξεκινήστε δημιουργώντας μια ανάρτηση όπως θα κάνατε συνήθως. Αφού επιλέξετε το φίλτρο σας και κάνετε τυχόν προσαρμογές, προχωρήστε στην επόμενη σελίδα και προσθέστε ετικέτα στη μάρκα των προϊόντων στην ανάρτησή σας χρησιμοποιώντας την επιλογή “Tag people”. Από εδώ, θα δείτε την ένδειξη “Tag products”, όπου μπορείτε να πατήσετε το προϊόν στη φωτογραφία ή το βίντεό σας και, στη συνέχεια, να αναζητήσετε το προϊόν αυτής της επωνυμίας για να προσθέσετε μια ετικέτα. Οι άλλοι χρήστες θα μπορούν να δουν τις ετικέτες προϊόντων στην ανάρτησή σας και να τις πατήσουν για να κάνουν μια αγορά. Η εκπρόσωπος της Meta, Anne Yeh, είπε στο The Verge ότι οι influencers δεν θα λάβουν ανταπόδοση από τυχόν αγορές που πραγματοποιούνται μέσω ετικετών προϊόντων, αλλά η πλατφόρμα δοκιμάζει επί του παρόντος ένα πρόγραμμα affiliate με επιλεγμένους δημιουργούς που τους επιτρέπει να κερδίζουν προμήθεια μέσω προϊόντων με ετικέτα.

Το Instagram έχει ήδη έναν εντυπωσιακό αριθμό χρηστών που προσθέτουν ετικέτες σε προϊόντα στις αναρτήσεις τους, με 1,6 εκατομμύρια ανθρώπους να προσθέτουν ετικέτες σε τουλάχιστον ένα προϊόν την εβδομάδα. Η επέκταση της δυνατότητας σε ολόκληρη τη βάση χρηστών της – η οποία φημολογείται ότι είναι 2 δισεκατομμύρια – θα συμβάλει στην επέκταση της ορατότητας των προϊόντων μέσω οργανικών, μη διαφημιζόμενων αναρτήσεων που θα μπορούσαν να ανοίξουν μια εντελώς νέα αγορά χρηστών που θέλουν να μοιραστούν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν με φίλους και οικογένεια στην εφαρμογή.

Δείτε επίσης: Mark Zuckerberg: Τα NFT έρχονται σύντομα στο Instagram

Το Instagram λέει ότι οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων θα λαμβάνουν μια ειδοποίηση όταν επισημανθεί ένα από τα προϊόντα τους. Επίσης, τα brands θα έχουν την επιλογή να ενεργοποιούν ή να απενεργοποιούν τις ετικέτες από όλους στην πλατφόρμα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού τους.

Πηγή πληροφοριών: theverge.com