Amazon: Το IMDb TV μετονομάζεται σε Amazon Freevee

Η Amazon μπήκε στην αγορά video streaming που υποστηρίζεται από διαφημίσεις πριν από τρία χρόνια με το IMDb TV. Αργότερα αυτό το μήνα, αυτό το προϊόν θα αποκτήσει νέο όνομα. Στις 27 Απριλίου, το IMDb TV θα γίνει Amazon Freevee, ένα όνομα που η εταιρεία είπε ότι αντικατοπτρίζει καλύτερα τη δωρεάν φύση της υπηρεσίας.

Δείτε επίσης: Amazon αποθήκες: Οι υπάλληλοι υφίστανται περισσότερους τραυματισμούς σε σχέση με υπαλλήλους άλλων εταιρειών

Το video-on-demand (AVOD) που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έχει πάρει φωτιά τα τελευταία χρόνια, ενισχύοντας τη δυναμική του κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, καθώς οι καταναλωτές μετέδιδαν περισσότερες ταινίες και εκπομπές.

Η Amazon προσπαθεί να παίξει και τις δύο πλευρές της streaming αγοράς. Η υπηρεσία Prime Video είναι διαθέσιμη μέσω μηνιαίας συνδρομής 9 $ ή ως μέρος της πλήρους συνδρομής Prime 15 $ το μήνα. Από αυτή την πλευρά, η Amazon ανταγωνίζεται με τα Netflix, Disney+, Hulu, HBO Max και NBCUniversal Peacock, αν και μερικά από αυτά έχουν και δωρεάν επίπεδα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: Η Amazon θα φτιάξει το δικό της δορυφορικό διαδικτυακό αστερισμό

Οι συνδρομητικές υπηρεσίες επί πληρωμή εξακολουθούν να κυριαρχούν στον streaming χώρο, αλλά οι προσφορές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις κερδίζουν έδαφος. Τον Ιανουάριο του 2021, περίπου το 34% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ που είχαν δυνατότητα video streaming χρησιμοποίησαν υπηρεσίες streaming που υποστηρίζονταν από διαφημίσεις, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.

Το IMDb, ο ιστότοπος ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων που αγόρασε η Amazon το 1998, ξεκίνησε την υπηρεσία free-to-stream το 2019 με το όνομα IMDb Freedive. Η Amazon δήλωσε την Τετάρτη ότι το προϊόν έχει «σημειώσει τεράστια ανάπτυξη» αφού τα τελευταία δύο χρόνια οι μηνιαίοι χρήστες έχουν τριπλασιαστεί.

Η Amazon δεν έχει κυκλοφορήσει μια μέτρηση ενεργών χρηστών για το IMDb TV, αλλά είπε τον Μάιο ότι έχει 120 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως σε όλο το video content που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, το οποίο περιλαμβάνει IMDb TV, Twitch, live αθλητικά και άλλα κανάλια.

Η Amazon είπε ότι τα διαφημιστικά της έσοδα το 2021 ξεπέρασαν τα 31 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 32% από το 2020 και τοποθετώντας τον τεχνολογικό γίγαντα ως τον τρομερό Νο. 3 που στοχεύει στους μακροχρόνιους βασιλιάδες των διαφημίσεων Facebook και Google.

Δείτε επίσης: Amazon: Phishing email απειλεί με οριστικό κλείδωμα λογαριασμών

Η Amazon αναμένει να αυξήσει το περιεχόμενο του Freevee αργότερα μέσα στην χρονιά, είπε η εταιρεία.

Πηγή πληροφοριών: cnbc.com