Το Instagram δοκιμάζει μια νέα λειτουργία full-screen για το feed του και μια ενημερωμένη γραμμή πλοήγησης με την ελπίδα να κάνει το περιεχόμενο στην πλατφόρμα πιο ανιχνεύσιμο και καθηλωτικό. Η δοκιμή, η οποία έχει κυκλοφορήσει σε «περιορισμένο αριθμό ατόμων», σύμφωνα με την εκπρόσωπο της Meta, Seine Kim, είναι η τελευταία προσπάθεια της εταιρείας να ανταγωνιστεί το TikTok όσον αφορά τα κοινωνικά βίντεο.

Δείτε επίσης: Instagram: Διόρθωσε το σφάλμα με τα επαναλαμβανόμενα Stories

Ενώ το Instagram έχει ήδη αρχίσει να δοκιμάζει μια προβολή ημι “full-screen” για το κύριο feed του, ο Mark Zuckerberg έκανε preview στο πλήρες edge-to-edge feed στα Stories του και υπόσχεται ότι το νέο design θα δοκιμαστεί σύντομα από κάποιους στην κοινότητα. «Θέλουμε να διευκολύνουμε την ανακάλυψη περιεχομένου και τη σύνδεση με φίλους», γράφει ο Zuckerberg. «Οι φωτογραφίες εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέρος του Instagram και εργαζόμαστε για τρόπους βελτίωσης του τρόπου με τον οποίο εμφανίζονται και σε ένα full-screen Feed. Μερικοί άνθρωποι θα αρχίσουν να βλέπουν αυτή τη δοκιμή σύντομα. Με ενθουσιασμό ακούω το feedback σας!»

Δείτε επίσης: Instagram: Οι χρήστες θα καρφιτσώνουν τις αγαπημένες τους αναρτήσεις

Δείτε επίσης: Instagram: Τώρα μπορείτε να φτιάξετε Reels 90 δευτερολέπτων

Το πιο πρόσφατο iteration του σχεδιασμού full-screen διατηρεί τις καρτέλες στο κάτω μέρος της σελίδας και διαθέτει εικονίδια ανάρτησης, δραστηριότητας και ανταλλαγής μηνυμάτων στην επάνω δεξιά γωνία. Ενώ ο Zuckerberg επισημαίνει τις αλλαγές ως μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας για βάση σε συστάσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, το feed layout θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τη διάταξη του TikTok. Ο Zuckerberg είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί στους νέους χρήστες και τα Reels, και έχοντας υπόψη την ανακοίνωση ανανέωσης του Facebook της Meta, η Meta εργάζεται σκληρά για να ανταγωνιστεί τον ανερχόμενο ανταγωνιστή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή πληροφοριών: hypebeast.com