Το Brave Search, η μηχανή αναζήτησης που έχει δημιουργήσει ο Brave Browser και που επικεντρώνεται στο απόρρητο, ξεπέρασε τα 2,5 δισεκατομμύρια queries, σημειώνοντας άνοδο σχεδόν 5.000% σε ένα χρόνο.

Για να γιορτάσει αυτή την επιτυχία, η Brave Software ανακοίνωσε ότι το Brave Search βγαίνει επιτέλους από τη φάση beta και θα γίνει η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης για όλους τους χρήστες του προγράμματος περιήγησης Brave.

Δείτε επίσης: Chrome, Firefox, Safari, Edge & Brave: Ποιες ρυθμίσεις να αλλάξετε για να ενισχύσετε το απόρρητο;

Επιπλέον, η εταιρεία είπε ότι θα κυκλοφορήσει μια νέα λειτουργία σχετικά με τα αποτελέσματα αναζήτησης σε έκδοση beta. Η νέα λειτουργία θα ονομάζεται “Goggles“.

Το Brave Search ενισχύθηκε σχεδόν κατά 5.000%

Από την κυκλοφορία τον Ιούνιο του 2021, το Brave Search ενισχύθηκε κατά σχεδόν 5.000%, ξεκινώντας με 8,1 εκατομμύρια search queries τον Ιούνιο του 2021 και φτάνοντας τα 411,7 εκατομμύρια μέχρι το τέλος Μαΐου 2022.

Σύμφωνα με τη Brave, ο όγκος των queries της αυξήθηκε τέσσερις φορές πιο γρήγορα από αυτόν της DuckDuckGo, μιας άλλης δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης που εστιάζει στο απόρρητο.

Η Brave λέει ότι η ανεξαρτησία παραμένει στο επίκεντρο της εταιρείας, με τους χρήστες του Brave Search να λαμβάνουν το 92% των queries τους απευθείας από το ανεξάρτητο search index του Brave και όχι μέσω των indexes των Bing και Google.

Οι μηχανές αναζήτησης που εξαρτώνται υπερβολικά ή αποκλειστικά από τις Big Tech υπόκεινται σε λογοκρισία και προκαταλήψεις“, εξηγεί η Brave στην ανάρτησή της.

Δείτε επίσης: Vivaldi browser: Αποκτά δωρεάν built-in email client

Η Brave λέει ότι έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο απόρρητο και την ανεξαρτησία, αλλά προσπάθησε επίσης να προσφέρει νέους μηχανισμούς που θα κάνουν την εμπειρία χρήσης του Brave Search ακόμα καλύτερη. Για παράδειγμα τον Απρίλιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό με το όνομα Discussions, το οποίο επιτρέπει την εμφάνιση αποτελεσμάτων από πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Reddit.

Το “Goggles” είναι μια δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες του Brave Search να προσαρμόζουν τον τρόπο κατάταξης των αποτελεσμάτων αναζήτησης, με βάση τις προτιμήσεις και τις προτεραιότητές τους.

Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορεί να προτιμούν αποτελέσματα από μικρά ειδησεογραφικά ιστολόγια και όχι από μεγάλα sites. Μπορούν να δημιουργήσουν ένα Goggle για αυτό και αυτά τα αποτελέσματα να κατατάσσονται υψηλότερα από τα άλλα, ώστε η αναζήτηση να γίνεται ευκολότερα.

Με το Goggles, οι χρήστες μπορούν να λάβουν πιο “προσεγμένα” αποτελέσματα αναζήτησης που διαφορετικά θα ήταν αδύνατα στο πλαίσιο μιας μηχανής αναζήτησης που δεν καταγράφει queries για δημιουργία προφίλ χρήστη και παρακολούθηση.

Δείτε επίσης: Η Microsoft αποσύρει την αναγνώριση προσώπου και συναισθημάτων

Η τόσο μεγάλη άνοδος του Brave Search αποτελεί σημαντικό επίτευγμα, αν λάβουμε υπόψη μας ότι η μηχανή αναζήτησης ξεκίνησε ως ένα πείραμα. Ωστόσο, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία, φαίνεται ότι έχει αποκτήσει πολλούς χρήστες και έχει γίνει αρκετά δημοφιλής.

Και με τη συνεχή προσθήκη νέων δυνατοτήτων, όπως το Goggles και το Discussions, το Brave Search σίγουρα θα τα πάει ακόμα καλύτερα, αφού δείχνει ότι η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται μόνο για μια ανεξάρτητη μηχανή αναζήτησης που σέβεται το απόρρητο, αλλά θέλει να προσφέρει και χρήσιμα χαρακτηριστικά που θα κάνουν την εμπειρία αναζήτησης ακόμα καλύτερη.

Πηγή: www.bleepingcomputer.com