Από αυτήν την εβδομάδα, η Snap θα αρχίσει να προσφέρει μια προαιρετική συνδρομή που ονομάζεται Snapchat Plus που ξεκλειδώνει αποκλειστικές και πρώιμες δυνατότητες πρόσβασης.

Δείτε επίσης: Μήνυση στο Snapchat για σεξουαλική εκμετάλλευση ανήλικης

Με τιμή 3,99 $ το μήνα, η συνδρομή απευθύνεται σε «ανθρώπους που περνούν τον περισσότερο χρόνο τους επικοινωνώντας με τους στενούς τους φίλους στο Snap», λέει στο The Verge ο SVP του προϊόντος της εταιρείας, Jacob Andreou. Με το όνομα Snapchat Plus, είναι η πρώτη πραγματική προσπάθεια του Snap να κερδίσει χρήματα εκτός διαφήμισης, αν και ο Andreou λέει ότι δεν υπάρχουν προσδοκίες για το Plus να γίνει μια «ουσιώδης νέα πηγή εσόδων».

Τουλάχιστον αρχικά, το Snapchat Plus είναι ως επί το πλείστον μια καλλυντική αναβάθμιση. Τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τη δυνατότητα να αλλάξετε το στυλ του εικονιδίου της εφαρμογής, να δείτε ποιος παρακολούθησε ξανά μια ιστορία και να καρφιτσώσετε έναν από τους φίλους σας στην κορυφή του ιστορικού συνομιλίας σας ως “BFF”. Προχωρώντας, ο Andreou λέει ότι οι λειτουργίες “single-player” όπως η καρφίτσα BFF πιθανότατα θα παραμείνουν περιορισμένες στους συνδρομητές Plus, ενώ οι λειτουργίες που βασίζονται σε αλληλεπιδράσεις με άλλους θα κυκλοφορήσουν τελικά σε ολόκληρη τη βάση χρηστών.

Δείτε επίσης: Snapchat: Κοινοποιήστε YouTube videos ως αυτοκόλλητο στο snap σας

Με την εισαγωγή μιας συνδρομής επί πληρωμή, είναι φυσικό να αναρωτιόμαστε εάν η Snap σκοπεύει να επιτρέψει στους χρήστες να πληρώσουν για να απενεργοποιήσουν τις διαφημίσεις στην εφαρμογή.

Η Snap δεν είναι η μόνη εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που εισήγαγε πρόσφατα ένα επίπεδο επί πληρωμή: τόσο το Twitter όσο και το Telegram έχουν αναπτύξει τις δικές τους συνδρομές που απευθύνονται σε επαγγελματίες χρήστες και το Discord έχει κερδίσει χρήματα για χρόνια μέσω της προαιρετικής συνδρομής Nitro.

Δείτε επίσης: YouTube Music: Κοινοποιήστε στα Snapchat Stories τα αγαπημένα σας τραγούδια

Η εταιρεία ονόμασε το Snapchat Plus μια «πρώιμη» εσωτερική δοκιμή αφού ανακαλύφθηκε στον κώδικα της εφαρμογής μόλις πριν από δύο εβδομάδες. Τώρα κυκλοφορεί γρήγορα στις κορυφαίες αγορές της Snap: Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Σαουδική Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Πηγή πληροφοριών: theverge.com