Εάν δε χρειάζεστε πλέον ένα συγκεκριμένο φύλλο εργασίας στο υπολογιστικό φύλλο σας, το Microsoft Excel προσφέρει δύο εύκολους τρόπους για να το διαγράψετε από το αρχείο εργασίας σας. Δείτε παρακάτω πώς να τους χρησιμοποιείτε, καθώς και τι να κάνετε εάν δεν μπορείτε να διαγράψετε τα φύλλα σας.

Δείτε επίσης: Το Microsoft Excel στα Windows θα εισάγει δεδομένα από φωτογραφίες

Όταν διαγράφετε ένα φύλλο, να έχετε κατά νου ότι αυτό είναι μόνιμο. Δεν μπορείτε να το ανακτήσετε αφού καταργηθεί από το Excel.

Για να διαγράψετε γρήγορα ένα φύλλο εργασίας από το βιβλίο εργασίας σας, χρησιμοποιήστε μια επιλογή στο μενού δεξί κλικ του Excel.

Ξεκινήστε εκκινώντας το υπολογιστικό φύλλο σας με το Microsoft Excel. Στη συνέχεια, στο κάτω μέρος του αρχείου εργασίας σας, βρείτε το φύλλο που θέλετε να διαγράψετε.

Κάντε δεξί κλικ στο φύλλο εργασίας για διαγραφή και από το μενού που ανοίγει, επιλέξτε «Διαγραφή».

Εάν το επιλεγμένο φύλλο σας δεν έχει δεδομένα, το Excel θα το διαγράψει αμέσως.

Ωστόσο, εάν το φύλλο σας περιέχει δεδομένα, θα δείτε ένα μήνυμα. Για να συνεχίσετε με τη διαγραφή, σε αυτήν την ερώτηση, κάντε κλικ στο «Διαγραφή».

Το φύλλο εργασίας που επιλέξατε έχει πλέον εξαφανιστεί από το αρχείο εργασίας του Excel.

Δείτε ακόμα: Πώς να διαγράψετε έναν Συγκεντρωτικό Πίνακα στο Microsoft Excel

Ο άλλος τρόπος για να αφαιρέσετε φύλλα εργασίας από ένα αρχείο εργασίας είναι να χρησιμοποιήσετε μια επιλογή στην κορδέλα του Excel.

Για να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέθοδο, πρώτα ανοίξτε το υπολογιστικό φύλλο σας με το Microsoft Excel. Στο κάτω μέρος του υπολογιστικού φύλλου, κάντε κλικ στο φύλλο για διαγραφή.

Ενώ το φύλλο εργασίας σας είναι ανοιχτό, στην κορδέλα του Excel στο επάνω μέρος, επιλέξτε την καρτέλα “Αρχική σελίδα

“. Στη συνέχεια, από την ενότητα “Κελιά“, επιλέξτε το εικονίδιο με το κάτω βέλος δίπλα στο “Διαγραφή” και κάντε κλικ στο “Διαγραφή φύλλου“.

Εάν το φύλλο σας δεν περιέχει δεδομένα, θα αφαιρεθεί αμέσως. Εάν το φύλλο σας έχει δεδομένα, θα λάβετε ένα μήνυμα. Κάντε κλικ στο “Διαγραφή” στο μήνυμα για να αφαιρέσετε το φύλλο.

Και αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται για να απαλλαγείτε από τα ανεπιθύμητα φύλλα από το βιβλίο εργασίας σας.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα διαπιστώσετε ότι η επιλογή “Διαγραφή” ή “Διαγραφή φύλλου” είναι γκριζαρισμένη, που σημαίνει ότι δεν μπορείτε να κάνετε κλικ σε αυτήν. Αυτό συμβαίνει όταν το αρχείο εργασίας του Excel σας προστατεύεται.

Για να διαγράψετε φύλλα σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να ξεκλειδώσετε το αρχείο. Εάν προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης, θα χρειαστείτε αυτόν τον κωδικό για να το ξεκλειδώσετε.

Δείτε επίσης: Πώς να εισάγετε δεδομένα από ένα PDF στο Microsoft Excel

Μεταβείτε στην καρτέλα “Επισκόπηση” του Excel και κάντε κλικ στην “Προστασία αρχείου εργασίας“. Εάν σας ζητηθεί κωδικός πρόσβασης, εισαγάγετε τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιήθηκε για την προστασία του αρχείου σας.

Αφού το κάνετε αυτό, ακολουθήστε μία από τις παραπάνω μεθόδους για να διαγράψετε ένα φύλλο εργασίας από το αρχείο σας.