Το μέσο κόστος ενός data breach έφτασε σε άλλο ένα ρεκόρ των 4,35 εκατομμυρίων δολαρίων και το 60% των επιχειρήσεων επέλεξαν να αυξήσουν την τιμή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους για να αποτρέψουν τις ζημιές που προκλήθηκαν, αποκαλύπτει έρευνα της IBM για το 2022.

Ένα επιτυχές data breach είναι δαπανηρό για τον επηρεαζόμενο οργανισμό όχι μόνο σε χρόνο, πόρους και φήμη, αλλά και σε χρήματα. Εκτός από τα έξοδα για τον εντοπισμό, τον μετριασμό και τον καθαρισμό μετά από ένα data breach, υπάρχουν μακροπρόθεσμα κόστη που μπορεί να ταλαιπωρούν έναν οργανισμό για μήνες ή και χρόνια. Μια έκθεση που κυκλοφόρησε την Τετάρτη από την IBM Security εξετάζει τον αντίκτυπο των παραβιάσεων δεδομένων στα αποτελέσματα μιας εταιρείας.

Δείτε επίσης: Οι ΗΠΑ αυξάνουν την ανταμοιβή για tips για hackers της Βόρειας Κορέας

Για να δημιουργήσει την «Αναφορά κόστους μιας παραβίασης δεδομένων 2022», η IBM Security ανέθεσε στο Ponemon Institute να αναλύσει 550 οργανισμούς που επλήγησαν από παραβιάσεις δεδομένων μεταξύ Μαρτίου 2021 και Μαρτίου 2022. Με περισσότερες από 3.600 συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν με άτομα από τους πληγέντες οργανισμούς, ο στόχος ήταν να καθοριστεί το άμεσο και μακροπρόθεσμο κόστος μιας παραβίασης.

Μεταξύ των οργανισμών που αναλύθηκαν για την έρευνα, το 85% ήταν θύμα περισσότερων της μιας παραβίασης δεδομένων κατά τη διάρκεια της περιόδου των 12 μηνών που συμπεριλήφθηκε στη μελέτη. Το μέσο κόστος μιας παραβίασης δεδομένων έφτασε στο ιστορικό υψηλό των 4,35 εκατομμυρίων δολαρίων φέτος

. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το μέσο κόστος ήταν 9,44 εκατομμύρια δολάρια, το υψηλότερο ποσό από οποιαδήποτε χώρα.

Δείτε επίσης: Οι hackers σκανάρουν για ευάλωτα συστήματα μέσα σε 15 λεπτά από την αποκάλυψη νέων ευπαθειών

Το κόστος μιας παραβίασης δεδομένων μπορεί να είναι μακροχρόνιο. Σχεδόν το 50% του κόστους που αναλύθηκε από την IBM Security προέκυψε περισσότερο από ένα χρόνο μετά την πραγματική παραβίαση. Επιπλέον, περίπου το 60% των οργανισμών που υπέστησαν data breach αναγκάστηκαν να μετακυλίσουν το κόστος στους πελάτες αυξάνοντας τις τιμές τους.

Δείτε επίσης: Παραλίγο θύμα του λογισμικού Predator ο Νίκος Ανδρουλάκης

Εξετάζοντας πώς και γιατί συνέβησαν οι παραβιάσεις, το 45% από αυτές βασίζονταν στο cloud, το 19% από αυτές συνέβη επειδή είχε παραβιαστεί ένας επιχειρηματικός συνεργάτης, ένα άλλο 19% ήταν αποτέλεσμα κλοπής ή παραβίασης credentials και το 16% προκλήθηκαν από επιθέσεις phishing.

Πηγή πληροφοριών: techrepublic.com